petterpotet Skrevet 6. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2010 Lurte på om det er noen som har erfaringer med denne nettbutikken og dressene deres. Det virker litt fantastisk med en skreddersydd dress til 2000 kr. Noen som har en dress herfra? Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 6. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2010 Har veldig vanskelig for å tro at dressen kommer hjem perfect fit. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 6. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2010 Det der har jeg liten tro på blir bra. Det er nok her som ellers i livet, når noe høres for godt ut til å være sant, så vær obs. Gå heller på H&M, så ser du i alle fall hva du får. Dag Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2010 Lurte på om det er noen som har erfaringer med denne nettbutikken og dressene deres. Det virker litt fantastisk med en skreddersydd dress til 2000 kr. Noen som har en dress herfra? Det er ikke en skreddersydd dress, det er mtm. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 6. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2010 Wow, 100 % cashmere made to measure til 4k... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2010 Lurte på om det er noen som har erfaringer med denne nettbutikken og dressene deres. Det virker litt fantastisk med en skreddersydd dress til 2000 kr. Noen som har en dress herfra? Det er ikke en skreddersydd dress, det er mtm. Og dessverre har de baller nok til å utnytte folks uvitenhet og markedsføre det som skreddersøm, på lik linje med en del andre aktører. Er generelt skeptisk til hele greia med målsøm på nett, selv om jeg kan skjønne at det appellerer til en del folk. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 6. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2010 Skal ikke blottlegge hele mitt liv her nå, så er litt forsiktig med detaljene, men jeg "kjenner" én av gutta i firmaet og alt jeg kan si støttes litt til det lokeland skriver. Slu rev Lenke til kommentar
petterpotet Skrevet 7. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 Høres jo rimelig useriøst ut da... Men er ingen som har kjøpt herfra å fått/ikke noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå