Jajakanskjedet Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Hei Lagger som faen om jeg recorder gameplay på laptopen min...går det ann å få tak i capture card til pc? Pris? Lagger det om jeg bruker det? Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Om du sier hvilken laptop der er, ville jeg hjulpet. På min (Acer Aspire 5920) har jeg S-Video ut, så jeg kan spille inn. Bruker HD PVR, mens finnes garantert billigere alternativer. Noe du derimot må være ops på, er at oppløsningen ikke nødvendigvis blir den beste. Får vel 576x480 eller noe liknende fra S-Video. Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 7. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2010 Har en Acer Aspire 6930G Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Finner ingenting om den har s-video. Kan du se en gul sak som minner om ps/2? Ellers må du nesten bare recorde i halv størrelse. Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 7. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2010 Intet gult på denne PCen nei.. :S Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 www.playclaw.com - Kan fungere. Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 7. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2010 Har prøvd de fleste recordingprogrammer, og pcen min lagger uansett. Så det er ingen slags capture card elns som passer til pcen min? Da får jeg vel vente til jeg kjøper meg ny PC med å lage filmer :S Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Jeg har en nyere/bedre laptop og for meg lagger det når jeg spiller, og jeg har ikke engang prøvd å spille inn! Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Laptop er ikke for spilling, stasjonære er. Skal du spille på laptop burde du nesten ha alienware hardware, eller asus'en til 16k. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå