KoKo_ Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Hei! Hvor langt/lenge er det normalt å prøvekjøre en bil når man er hos forhandler? edit: typo Endret 6. desember 2010 av KoKo_ Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Mange forhandlere har kart over anbefalte kjøreruter. Greit å få med seg by, motorvei og landevei. Jeg pleier å prøve bil i 30 - 60 min, mens andre prøver biler i flere dager. Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 6. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2010 Takk for svar. Så jeg kan forvente å få låne en bil i et par dager, eller er det i spesielle tilfeller? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Nå, for og låne biler i dagesvis så må man nok være kjent med de fra før av og de må være trygge på at du virkelig er en potensiell kjøper. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Dersom du ikke kan ha bilen over natten, kjør i tunneller for å se hvordan lyset i instrumentpanel og dashboard ser ut. Kjempeirriterende med biler som ikke slår på instrumentbelysningen automatisk når det blir mørkt, og ikke justerer styrken på instrumentbelysningen avhengig av lysforholdene. Veldig fornøyd med den jeg har nå, som automatisk demper lyset i kjørecomputer og slår på instrument- og dashbordbelysning når det blir mørkt, og reagerer passe fort også ut og inn av tuneller etc. Lysnivået er selvsagt justerbart. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Hvor langt/lenge er det normalt å prøvekjøre en bil når man er hos forhandler? Er bilen registrert og du har et visst forhold til selger, og du blir sett på som en potensiell kjøper, så kan det jo være at du kan låne den en dag eller to. Er ikke bilen registrert, men bruker årsprøvekjennemerker, så har man faktisk ikke lov tilå ha bilen mer enn maks 24 timer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå