Mester7 Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 som jeg har fårstått så skal forhuden dras helt ilbakeog hvis jeg bare drar den litt tilbake for jeg vondt og jeg for også rykninger og vondt hvis jeg holder lenge på huden under forhuden så meg dette i huet lurer jeg på om det virkelig er godt PS: er gutt Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Kunne du vennligst skrive på norsk? Evnt. rette opp skrivefeilene dine. Det er litt vanskelig å skjønne hva du mener Lenke til kommentar
treant Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 du har enten for trang forhud, eller for kort kukstreng - eller begge deler. En kjapp tur til fastlegen din vil nok kunne hjelpe deg. Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Hvor gammel er du? Når eg var 11 så var det eksakt slik du beskriver det, men etter litt prøving ble det bedre. Lenke til kommentar
Slettmeg01 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 PS: er gutt Får virkelig håpe du er gutt, da du har problemer med forhud Men nok spøk! Ta deg en tur til legen du, så ordner det seg nok temmelig raskt. Meget vanlig med problemer med forhuden allerede fra fødsel av, som f.eks. at den er fastgrodd til penishodet. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Er ikke så lett og gå til legen når man er på en sånn alder (antar det er 10-12) da man er relativt usikker på "utstyret" sitt. Han er jo veldig usikker på det som har med sex og gjøre og, da tviler jeg på at han har veldig lyst til å reise til legen. Ja, det er det han burde men tviler sterkt på at han gjør det. Lenke til kommentar
Mester7 Skrevet 8. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2010 er egentlig bare en nysjerig 13-åring får håpe det ordner seg etter noen år Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Det virker som du har litt problemer nå, men ja... Generelt sett er sex en ganske fin, koselig og god ting å gjøre! Det kommer selvfølgelig ann på hvem du gjør det med, og hvilken situasjon og form du er i. Men ja, sex anbefales. Dog, vent til du er klar for det, ikke gjør det bare for å gjøre det. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 For å si det sånn, tror ikke hverken mor og faren din, bestemor og bestefar samt oldemor og oldefar, osv osv. pulte som griser i senga for moro. Jaa det er godt. Til og med gamle oldefar på over 100 år hadde samme utgangspunkt som du har idag Mvh en ivrig runkpuler. Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Du må nok gjøre noe med det, det ordner seg ikke automatisk etter noen år. Begynn å tøye den, hvis ikke må du til legen og skjære. Lenke til kommentar
Mester7 Skrevet 12. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2010 Du må nok gjøre noe med det, det ordner seg ikke automatisk etter noen år. Begynn å tøye den, hvis ikke må du til legen og skjære. åssen da? xD? skal jeg bare dra den langt nedover hele tiden da eller? Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Når du dusjer kan du prøve å få dra forhuden lenger og lenger ned, så blir den nok helt bra etterhvert. Ikke gjør det så hardt at det blir veldig ubehaglig, men litt må du prøve. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 http://www.ung.no/pubertet/1840_Trang_forhud.html Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Går fint an og ha sex med trang forhud..no problemo, regn med at du opplever smerter etterhvert som du tørr og kjøre på litt..men du herder den etterhvert. Husk plenty glidekrem og den pakka..MEN det beste er og få fiksa det så fort som mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg