LoS Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Jeg har prøvd å søke ja, hvis det brått er mange av dem samme trådene, men da søkte jeg sikkert bare på feil. Men, tilbake til topic: Jeg har tenkt å bytte ut min 120gb seagate p-ata mot 120gb seagate s-ata, Nå lurer jeg bare å om dette er en god investering, jeg får solgt min gamle seagate, så pris er ikke så farlig, jeg vet at kablene er mye finere osv, men er det noen stor ytelses forskjell mellom p-ata100 og s-ata150? Bortsett fra litt mer knoting med instalering av OS osv. Håper noen har noe vettug å komme med, til hjelp for meg Forslag o.l tas godt imot Edit: skriveleif :oops: Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Naa skal jeg ikke si at jeg har riktig, dere for korrigere meg hvis jeg tar feil. Men hvis jeg ikke husker helt galt, saa er det faktisk ikke saa stor forskjell paa ytelsen mellom en S-Ata og wen P-Ata. JEg tror ikke grunnen ligger i grensesnittet men heller mer i selve HW'en til HardDisken. Det du vinner paa aa bytte er jo at kabelen er mye greiere aa haandtere, luftgjennomstromningen gaar bedre. "Sexy" er den ogsaa JEg gleder meg til den dagen da HardDisker klarer aa levere 100MB/sek Frankie Singapore Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå