tnex Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Hei, har et problem angående Vannet på wow, kan ikke se det, før jeg dykker under slik at "camera" vinkelen kommer under vannet, kjører alt av oppløsning og grafikk på full guffe, noen som at peiling på hva jeg kan gjøre? Har ikke tid til å Re-instal programmet!! Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1275436&st=0&p=16483360&hl=+vann%20+wow&fromsearch=1entry16483360 Prøv med å sette Liquid Quality til Low. Endret 6. desember 2010 av -Léon- Lenke til kommentar
tnex Skrevet 6. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2010 Funket for meg også, men ikke mer enn til "Fair" om jeg setter til "good" blir alt borte? Har jeg for dårlig skjermkort eller er dette en bugg i selve spillet? Kjører alt annet på ultra, uten lagger eller noe. Rart/ Lenke til kommentar
Vaktmestern Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Har samme problemet selv. Antar det har noe med skjermkort og direct x å gjøre. Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 jeg syns vannet ser bedre ut på low uansett jeg da :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå