Gå til innhold

HTC Hero eller Samsung S8500?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

unnskyld, så plutselig jeg hadde postet i feil forum, men fant ikke ut hvotdan jeg sletta tråd.

Jeg er ikke admin eller noe, så du trenger ikke å si unnskyld. ;) Vi gjør alle feil her i verden!

Edit: Noter deg at jeg har hatt en slags "quote-tvangsting" i det siste. Så hvis jeg qouter en del er det ikke med vilje. :!:

Endret av Grøgger
Lenke til kommentar

Begge er gode telefoner. Jeg ville nok gått for HTC da jeg er litt fan av dem. Med android så har du også enda litt flere muligheter enn Bada. Samsungen er jevnt bedre enn Hero på spesifikasjonslisten. Anbefaler at du tar en liten titt på HTC Gratia og LG P500.

Anbefaler at du tester mobilene i butikk før du kjøper. ;)

Lenke til kommentar

Hei, jeg har hatt HTC Hero og vil fraråde deg fra å kjøpe telefonen. I hovedsak er det en ok androidtelefon, men den er simpelthen ikke sterk nok til å operere en androidtelefon fullt ut hvis du laster opp med diverse applikasjoner og customizer themes etc. Mangelen på 2.2 og skyhøy pris i forhold til nytte hjelper heller ikke. Som iHouse nevner ville jeg tatt en titt på HTC Gratia og LG Optimus One. Disse gir deg langt mer verdi for pengene (spesielt sistnevnte).

Wave har fått fantastisk gode kritikker av så-og-si alle. Den eneste svakheten er Bada OS som betyr mangel på utvalg av applikasjoner og muligheter, relativt til android. Hvis du ikke føler dette er noe problem, vil Wave være en kjempegod telefon for deg :) Hvis ikke ville jeg som sagt sett på Gratia og Optimus One.

Eventuelt, hvis du har pengene og tid til å vente så tror jeg Nexus S er en kjempetelefon!

Lykke til :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...