naughtyboi Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 HTC Hero eller Samsung S8500? hvilket , og hvorfor? Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 S8500 vet jeg lite om, så kan ikke uttale meg. Men Hero begynner å bli gammel og veldig utdatert. Har den selv og den fremstår som sirup ift. nyere telefoner, samt at det begynner å bli problematisk å kjøre flere av de nyere programmene som legges ut for android. Så styr unna og finn deg noe nyere er mitt råd der. Lenke til kommentar
naughtyboi Skrevet 6. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2010 ja, men så hva slags alternativ er det, har selv htc hero , men fikk tilbud om å bytte mot samsung s8500, når vi snakker om hardware så fristes det, men os er vell kanskje minuset? Hva tror du at du hadde tatt? Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Jeg hadde nok hoppet over på E8500 på tross av OSet, av den enkle grunn at den er bedre på de grunnleggende telefonfunksjonene (samtale, SMS, mail) enn Hero siden sistnevnte begynner å bli i overkant treg. Men spørs hvor lenge jeg hadde beholdt den før jeg hoppet over på en nyere android-telefon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå