Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjæresten skal kanskje reise bort 1 år til Spania, HJEEELP!

Anbefalte innlegg

...

for å bastardisere oslo72 noe, å se på det som et problem innebærer at du er en egoist og en realist. To ting som er veldig viktige for å opprettholde balansen og ikke bli helt tatt av vinden.

...

Koselig å bli bastardisert... :) Men tror jeg skjønte hva du mente.

Ønsker trådstarter lykke til, og håper du klarer å filtrere ut idiotene og deres innlegg her inne. Alkohol + utlandet bør ikke være lik utroskap. Har man den holdningen så burde det ha stått på facebook-profilen til vedkommende til advarsel for fremtidige partner-emner...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ber TS se bort i fra flere poster her... sånn serriøst han var usikker og spørte her. synest vi burde gi ham noen skikkelige svar vertfall. Han syntest det var et dilemma og vi ikke så da tok han det til seg og innså hvor problemet lå. Anngående den praten passer det jo ypperlig neste fredag over en skål med grøt (som vi får på skolen).

I mellomtiden ønsker jeg deg lykke til videre i forholdet!

Endret av Narils
Lenke til kommentar

Narils: Flere av oss har svart seriøst, og mener det vi skriver. Jeg personlig mener at tiden ikke er inne for en slik samtale, fordi forholdet er for ungt til å vite hva man vil med det.

Og uansett om man mener at tiden er inne for en slik samtale eller ikke, syns du virkelig den passer over en bolle grøt, på skolen?!

Lenke til kommentar

Ja, det er jo for ille at noen her inne tør å si sannheten.

Det turte jeg jo også si til deg, Xenom, når kjerringa di dreiv og knulla andre menn og ga deg klamydia.

Det likte du jo heller ikke å høre. Men til slutt tok du jo til vettet og dumpa henne.

Så da var det vel noe i det jeg sa likevel? Eller vil du ikke innrømme det heller?

Lenke til kommentar

Narils: Flere av oss har svart seriøst, og mener det vi skriver. Jeg personlig mener at tiden ikke er inne for en slik samtale, fordi forholdet er for ungt til å vite hva man vil med det.

Og uansett om man mener at tiden er inne for en slik samtale eller ikke, syns du virkelig den passer over en bolle grøt, på skolen?!

Han trenger å snakke med noen om det, på akuratt samme måte som han lagte denne tråden. Tor han føler seg litt overkjørt. Og ja jeg mener en slik samtale passer over det meste, som sagt forholdet er ungt, men vet noen hvor mye det kanskje betyr for ham at det var akkuratt HUN som han ble samen med? ja det er nyforelsket følelser, men alikevell jeg tror det går fint jeg ! :D

Lenke til kommentar

Ja, det er jo for ille at noen her inne tør å si sannheten.

Det turte jeg jo også si til deg, Xenom, når kjerringa di dreiv og knulla andre menn og ga deg klamydia.

Det likte du jo heller ikke å høre. Men til slutt tok du jo til vettet og dumpa henne.

Så da var det vel noe i det jeg sa likevel? Eller vil du ikke innrømme det heller?

Mine handlinger er basert på hva meg selv anngår. Mange som sa det du sa, bare på en litt mer human måte. Det eneste du får frem i folk er frustrasjon og sinne. Aldri tenkt på hvordan du hadde reagert om noen var frekke nok som deg til og skrive noe lignende av det du trykker frem?

Folk vil gjerne ha alternativer, men du krydrer dem med dritt. Kommer ingen andre til gode enn deg og din perverse tankegang.

Lenke til kommentar

Sorry Mac, noen ganger kan man bare ikke gå rundt grøten. REALISME er ordet.

Å vente et år på ei dame som skal være i utlandet = Bring on the pain.

Hehehehhehehe.

Lenke til kommentar

Finnes en mellomting og det tror jeg du vet :) Medfølelse er en ting du kan bruke vet du. Kanskje du har hatt en tøff oppvekst. Gudene vet hva som er grunnen til at du er så frekk, men. Det her er offtopic, så skal vi krangle tar vi det via pm

1148429670.jpg

Gode råd er uansett råd man ikke vil høre. Synes det er helteit å unngå å nevne muligheten for at dama kommer til å pule rundt, bare fordi det ikke er så kjekt å høre. Fakta er at forholdet er veldig ungt; ikke i nærheten av det hele året de vil være fra hverandre. Samtidig er de begge veldig unge og som alle andre unge er de i stand til å ta svært dårlige valg. At noe slikt skal gå bra er fullstendig urimelig å bare satse på.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...