truba Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Hei! Jeg har i det siste hatt en snedig liten greie med min kjære Desire. Jeg forguder denne telefonen over alt på jord, men av og til skremmer den meg. feks når den helt spontant begynner å spille Humlens flukt i nogen dårlig kvalitet... Jeg har aldri lagt den sangen over på telefonen og har heller aldri hatt den sangen i nærheten av noe av min kjære kjære hardware forøvrig. Jeg har prøvd å finne ut om det går an å fremkalle dette, men det virker ikke som om det er noen konstant faktor. Noen som vet hva dette kommer av? det må jo bare være et program jeg har klart å legge inn. men har ingen overbærende lyst til å slette programmene mine for å finne ut av det... Noe å kose seg med: 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Merkeligste problemet jeg har hørt. Lenke til kommentar
truba Skrevet 6. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2010 Ja, jeg synes det er litt snedig selv... Men må da være noen der ute som vet hva det kommer av Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Kan bekrefte at "problemet" (jeg synes det er genialt), er reellt. Har hørt det med mine egne to ører. Noen måte å grave gjennom rotpartisjonen etter denne midifila (definitivt midi)? Lenke til kommentar
truba Skrevet 10. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2010 ingen som har forslag annet enn å flashe hele romen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå