Sjohej Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Hei:) jeg har satt opp en dedivated server med Hide'n'seek men jeg får den ikke på nett. hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Kjøp en fast IP av ISPen din. Lenke til kommentar
Sjohej Skrevet 6. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2010 jeg har satt opp serveren men får den ikke på nett:S hva er en fast IP av ISPen din og hvor mye koster den? btw jeg hadde server på nett før men nå vil den ikke på nett lengre:S Lenke til kommentar
Sjohej Skrevet 10. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2010 jeg fikk den halvveis på nett kan man vel si, for det var noen randome inne på serveren men ingen av vennene mine kommer seg inn. hvorfor kommer noen seg inne men ikke alle? Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Søk etter hvordan å sette opp Static IP, og hvordan du kan forwarde portene CS krever på routeren din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå