banzay Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 noen som spiller starcraft ennå? og hvor lenge har du spilt det? Lenke til kommentar
thomas$ Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 noen som spiller starcraft ennå? og hvor lenge har du spilt det? hvor får jeg tak i star craft? er det hvert å prøve å få tak i det? Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Det er mange som spiller star craft ennå jeg har spillt det siden 2000 Men det begynner å bli en stund siden jeg har vært på battle.net nå Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 hvor får jeg tak i star craft? er det hvert å prøve å få tak i det? JA det er hver å få tak i kjempe kult å spille online Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 starcraft er dritfett selv om jeg egentlig ikke liker rts, jeg spiller det ikke noe særlig på battlenet lenger men det er konge å spille på lan. Lenke til kommentar
Wepz Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Begynnte å spille det rett etter det kom ut, vært hekta på det siden :smile: Lenke til kommentar
banzay Skrevet 2. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2003 noen som spiller starcraft ennå? og hvor lenge har du spilt det? hvor får jeg tak i star craft? er det hvert å prøve å få tak i det? man får kjøpt det for 99 kr på spiderman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå