vaskemaskinen Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Få 1440 Kr i rabatt Spesialtilbud – Utløper: 8. desember 2010 Jeg så selv på denne PCen, men fant ut at designet er stygt og grafikken litt for dårlig. Dette tilbudet har vart siden starten av november. Det jeg la merke til var at tilbudsperioden ble forlenget hver gang den egentlig gikk ut. Om det er et triks for å få folk til å kjøpe er uvisst, men om den blir 1440 kr dyrere den 9. kan fort skje! Lenke til kommentar
rasmuse7 Skrevet 6. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2010 Få 1440 Kr i rabatt Spesialtilbud – Utløper: 8. desember 2010 Jeg så selv på denne PCen, men fant ut at designet er stygt og grafikken litt for dårlig. Dette tilbudet har vart siden starten av november. Det jeg la merke til var at tilbudsperioden ble forlenget hver gang den egentlig gikk ut. Om det er et triks for å få folk til å kjøpe er uvisst, men om den blir 1440 kr dyrere den 9. kan fort skje! Hmm... Det var da eiendommelig. Jeg syns den ser litt klumpete ut, men care face. Grafikken tror jeg passer meg, da jeg ikke spiller de feteste spillene (går mest i FM og kanskje Sid Meier's Train Simulator i ny og ne). Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Hadde nå gått for Dell XPS 17 jeg da, bedre skjermkort og skjerm samt den koster omtrent det samme. P-S Oppsettet din kommer på 7660,- ikke 7200,- og Dell gir ikke 5 øre i rabatt på XPS maskinene da de allerede er veldig lavt priset... Joda, fint med XPS 17 også, men jeg vil ikke ha mer enn 16", så for min del utgår den. Angående oppsettet mitt så står det følgende i utsjekk: Pris 8 600,01 kr Totale Besparelser* 1 440,00 kr I alt 7 160,01 k Asterisken betyr: Få 1440 Kr i rabatt Spesialtilbud – Utløper: 8. desember 2010 Sorry du har rett jeg tok den billigste som utgangspunkt men ser nå at det blir bedre tilbud på en som er dyrere i utgangstidspunktet men rabatten gjør den da gunstigere til slutt. Det eneste jeg hater med Dell er det pokkers Mcafee antivirusprogrammet som suger sinsykt med kraft. Håper det er lettere å slette nå for tiden en da jeg kjøpte min Dell 9400 for da var det nesten umulig å bli kvitt. Lenke til kommentar
rasmuse7 Skrevet 6. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Sorry du har rett jeg tok den billigste som utgangspunkt men ser nå at det blir bedre tilbud på en som er dyrere i utgangstidspunktet men rabatten gjør den da gunstigere til slutt. Det eneste jeg hater med Dell er det pokkers Mcafee antivirusprogrammet som suger sinsykt med kraft. Håper det er lettere å slette nå for tiden en da jeg kjøpte min Dell 9400 for da var det nesten umulig å bli kvitt. No sweat! Eneste jeg er usikker på er om 4gb ram er nok om to år. Burde jeg kanskje oppgradere jo før jo heller? Eller blir ram billigere med tiden? Hva er forskjellen på i5-460M og i5-560M? McAfee kan dra seg til helvete. Endret 7. desember 2010 av rasmuse7 Lenke til kommentar
rasmuse7 Skrevet 7. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Da var PC-en bestilt: Base Intel® Core™ i5-560M (2.66 GHz,3M) Minne 4096 MB 1333 MHz tokanals DDR3 SDRAM [2 x 2048] Grafikkort 1GB NVIDIA® GeForce® 420M GT-grafikk Harddisk 320 GB SATA-harddisk (7200 rpm) Optisk stasjon 8x DVD+/- RW optisk stasjon Trådløs tilkobling Intel® Wireless LAN 6200 2x2 802.11a/b/g/n card Primary Battery Primært 9-cellers litiumionbatteri (90 Wh) LCD 15.6 High Definition WLED TL (1366x768) 720p Power Supply 90W AC Adaptor Operating System Recovery Options OS Media MUI Windows® 7 Home Premium (64 biter) ressurs-DVD Totalt: 7400 kr Endret 7. desember 2010 av rasmuse7 Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Syntes du har gjort et godt valg Du får en pc med topp ny teknologi som er klar for 3D tv har USB3 og HD skjerm/web kamera og verdens beste høyttalere. Jeg har selv gjort en bestilling i dag men da på en XPS 17 og fikk den for 7500,- etter en uke med diskusjoner.. Intel® Core™ i5-560M (2.66 GHz,3M) 4096 MB 1333 MHz tokanals DDR3 SDRAM [2 x 2048] 250 GB SATA-harddisk (7200 rpm) 1GB NVIDIA® GeForce® 435M GT-grafikk 17.3" HD+ WLED True-Life (1600x900) 8x DVD+/- RW optisk stasjon Jeg er strålende fornøyd, jeg skal bytte ut harddisken uansett mot SSD så gikk for den minste jeg fikk. Disse maskinene vil ikke gå ned men heller opp så det var lurt av både deg og meg og bestille nå i Desember Lenke til kommentar
rasmuse7 Skrevet 8. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2010 Jøss, hvordan greide du det? Det er røverkjøp, det:) Selv fikk jeg 1440 kr i kampanjerabatt og 5% fra en rabattkupong jeg fant på nettet. Jeg har ikke behov for 17", men skulle gjerne hatt 1080p-oppløsningen. Pytt pyt. Hva koster SSD-disk, og hva er fordelene? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Jøss, hvordan greide du det? Det er røverkjøp, det:) Selv fikk jeg 1440 kr i kampanjerabatt og 5% fra en rabattkupong jeg fant på nettet. Jeg har ikke behov for 17", men skulle gjerne hatt 1080p-oppløsningen. Pytt pyt. Hva koster SSD-disk, og hva er fordelene? Ja det ble et godt kjøp, vi hadde samtaler hver dag og jeg presset han så godt jeg kunne da jeg vurderte en HP maskin selv om jeg ikke ville kjøpt den. Han sa 6 ganger i dag at han aldri hadde solgt en så billig maskin til noen men vi fikk en veldig god kjemi samt vi hadde felles kjente og da fikk jeg det i boks SSD er en brikke uten bevegelige deler så den reagere med en gang den trenger ikke å "tenke" for å si det menneskelik så ting skjer på under et sek og der har du fordelen men de er litt for dyre enda så jeg venter nok noen mnd(120 GB koster rundt 2000,-) En annen ting enkelte glemmer med XPS serien er at du kan velge mellom to skjermkort som igjen gjør den til den stilleste maskinen med en slik god prosessor.. Endret 8. desember 2010 av Jada-jada Lenke til kommentar
rasmuse7 Skrevet 11. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2010 Pc-en ble bestilt 7. des, og nå er den sendt fra Shanghai. Forventet ankomst: 13. des, 8 dager før den ble estimert levert. Dette gikk fort. Lenke til kommentar
rasmuse7 Skrevet 15. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2010 Da har jeg fått puslet litegrann med PC-en siden den kom på mandag. Fikk den altså 5 dager etter at jeg bestilte... Førsteinntrykket er at PC-en er stor og litt klumpete. Det grå Dell-lokket er like stygt som alltid. Men det driter jeg i, kjøper ikke PC for at den skal se bra ut. Etter å ha fjernet masse medfølgenede ubrueklig progrtamvare (McAfee, windows office-trial etc.), har jeg nå fått installert mine programmer. Pc-en støyer lite, og er ennå ikke gått særlig varm, men småirriterende at venstre arm hviler over en varmekilde (kanskje harddisken, I don't know). Forøvrig har jeg alltid en bok mellom fanget mitt og PC-en. Vifta er stillestillestille, men skrur seg gjerne opp når jeg minst venter det, mens jeg leser fra CD, virker det som... Skjermen er klar og fin den. Kanskje litt vel lyssterk, men det vil jeg nok være glad for når jeg spiller spill. Football Manager kjører som en drøm. Hurra. Battlefield Bad Company 2 er satt på nedlasting. Hva annet kan jeg skrive om? Batteritiden har jeg ennå ikke fått testet. Men den er sikkert bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå