eiik Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Jeg har tenkt å ønske meg PC til jul, og jeg lurte på hva dere syntes om dennepluss dette(for å få Hdmi). Dataen skal brukes mest til skriving(word), minecraft(kanskje også server), trackmania united og andre diverse ting. Budsjettet er på 3 til 4 tusen. Den må nesten ha hdmi eller dvi, fordi jeg skal bruke Tv-en som skjerm. Jeg må også ha litt ram, pga minecraft server. På forhånd takk for all hjelp Endret 6. desember 2010 av eiik Lenke til kommentar
Marulven Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Du får vell mye mere for penga vis du bygger selv, denne er betydelig bedre enn den du linka til hvis du gidder å ta deg 1 time og bygge selv Lenke til kommentar
eiik Skrevet 6. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2010 Men det er jo også det at hvis du bygger selv, så får du ikke med OS . Får se hva jeg gjør. Det virker gøy å bygge selv, men da må jeg trolig ha Ubuntu eller annen Linux variant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå