ggj Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Som topic sier Kan være program fra PC, MAC etc.. Kun ett program, ikke to! Jeg ville ha tatt med meg spotify (offline) edit: ikke nett tilgang Endret 6. desember 2010 av ggj Lenke til kommentar
hr_krabbe Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Går ut i fra at det er tilgang til internett siden du velger spotify. I så fall ville jeg valgt Firefox. Lenke til kommentar
ggj Skrevet 6. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2010 hehe, spotify offline Lenke til kommentar
Pow! Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Jeg hadde tatt med meg et programmeringsprogram. Med så mye tid til å lære seg programmering kunne jeg bare laget programmer etter behov. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Jeg hadde tatt med meg gcc, så jeg kunne kompilere mine egne programmer! :!: Lenke til kommentar
nomore Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Eg ville tatt med et programmeringsmiljø så løser resten seg selv Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Survival 101, MAC widgets. Må lage den før jeg reiser da, meeen Lenke til kommentar
probin Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 et program som jeg kan bestille helikopter på Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 HighGrow - Legal Marijuana Growing Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Gjelder facebook applikasjoner? Isåfall hadde jeg tatt med meg Farmville. Hvis ikke hadde jeg tatt med meg World of warcraft. Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Gjelder facebook applikasjoner? Isåfall hadde jeg tatt med meg Farmville. Hvis ikke hadde jeg tatt med meg World of warcraft. Farmville...? Da hadde jeg heller tatt med meg Hasjland/Pot Country! Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) dobbeltpost... Endret 7. desember 2010 av Anarkorken Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Noe skikkelig addicting spill som varer leeeenge med høye replay value. Tror Fallout hadde vært ganske greit siden du får RPG elementer men du kan også kjøre full fps shooter vis du føler for det. Så kan du jo også leke litt i consoles. Kan jo også jukse å si at jeg tar med meg steam og alle spillene på det. Vis jeg ikke skal tenke spill så ....ja si det vet ikke, paint kanskje? Tenkte først VLC eller noe i den dur, men har jo ingen filmer å se på så.. Endret 7. desember 2010 av Carlgutt Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Kampprogrammet fra CL-finalen i 1999. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Microsoft Word. Er det ikke i unike situasjoner alle store verk blir til? Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Pear Note... Da kunne jeg ha gitt ut en bok når jeg forhåpentligvis ble reddet, og blitt rik! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Modplug tracker, så kunne ha mekket masse låter mens jeg kjedet meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå