Oxygen 07-12 Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Alle skriver i Trade, ja Trade ikke LookingForGroup, LFM blabla til den og den plassen last change before Cata: Ulduar, ICC, Onyxia TOC... Forsvinner alle disse nå for godt? Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Edit: Ops, leste vist feil. Endret 6. desember 2010 av AnonymousSuit Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Nei men ingen kommer til og holde på med gammelt content i cata. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Nei men ingen kommer til og holde på med gammelt content i cata. Joda, er guild achievements for alle gamle instancer! Lenke til kommentar
ctx Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Forsvinner mountene fra achivmentene? Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Forsvinner mountene fra achivmentene? Moutene? Som vil si draken fra Stratholme? Ikke si det, jeg fikk den først i går.. hehe Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Tror han tenker mer på proto-drakes som du får for å fullføre diverse raid achievements. Lenke til kommentar
xelag1 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Etter slik jeg har forstått det så må man ha drager fra Ulduar og Icc for og kunne skaffe seg de kuleste dragene i cata. Jeg er usikker men tror jeg kom over dette emnet på mmo-champion.com for noen uker siden. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Etter slik jeg har forstått det så må man ha drager fra Ulduar og Icc for og kunne skaffe seg de kuleste dragene i cata. Jeg er usikker men tror jeg kom over dette emnet på mmo-champion.com for noen uker siden. Stemmer ikke helt. Men for å skaffe de kuleste dragene i Cata må du enten ha skaffet proto-drakes på forhånd, eller så må du betale 5k for å kunne bruke de, eller noe i den duren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå