Gå til innhold

Geforce FX5800 Ultra overklokking??

Anbefalte innlegg

Er det noen som har dette skjermkortet som har lykkes i å få det til å yte bedre?? Jeg hadde Geforce 3 TI-200 128 MB, det klokket jeg lett, uten at det ble noe særlig varmt :) Men FX5800U er liksom alltid varm :D Men uansett er det noen vits å klokke noe som kjører 500/1000 settings?? Håper noen har prøvd, jeg tør ikke,... enda :-?

P.S. jeg regner med at dette innlegget blir en kjempeutfordring til alle ATI- fanboys som helt sikker vil rakke ned på mitt FX5800U. Men skjermkortet er bra det, bråker gjør det :D men bare under spilling, da har jeg høy lyd på uansett, kom seg betraktelig etter de slapp Detonator FX- driverene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Merker du personlig at spill går bedre tter de kom med nyere drivere?

100% ja, bedre fargekontraster, "skarpere grafikk", flere frames (frapps), uansett stor forbedring, vet at Nvidia ble busted for å fixe 3dmark score, men driverene var mye bedre i spill også.. Så noe rett må de ha gjort :roll:

Lenke til kommentar

På hw.no sin test av fx5800u som du finner her www.hardware.no/tester/skjermkort/gainward_fx5800/index.html

så kan du se at de kom til 530/1140mhz.

140mhz overklokking på minne er ikke så altfor dårlig.

Edit: var ikke så enkelt å få til den [/url] koden i kveld. Lite samarbeidsvillig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...