mikaelvr Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Jeg trenger en ny series nå folkens. Kort fortalt, jeg trenger action og komedie. Chuck er en bra sammenligning. Mye action, og litt humor innimellom. Har ikke sett så mange serier generelt, så sleng alt dere har på meg. Takker for alle svar Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Du finner ikke noe som likner på Chuck som er like bra. Men prøv Scrubs, jeg likte ihvertfall den. Lenke til kommentar
mikaelvr Skrevet 6. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2010 Nei tenkte meg det Må si jeg ikke likte scrubs noe særlig. vet ikke hvorfor egentlig. Men ikke tenk på at det skal være lik chuck. Action og komedie: Boom hva er det første du tenker på? Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Finnes få andre som klarer å blande det. Har sett en del serier, og har egentlig funnet ut at en god serie, er bra uansett sjanger. Jeg så Scrubs først, og lette lenge etter en liknende serie, jeg fant ut av overnevte. Forslår derfor disse: Dexter The Walking Dead The Unit 30 Rock How I Met Your Mother Lenke til kommentar
crowscout Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Vet ikke om Human Target er noe bra men den er vel i det minste en slags actionserie? Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Bored to Death? Du ønsker kanskje noe litt mer "simpelt", men anbefaler serien veldig. Den har ikke samme action-nivå som Chuck, men har absolutt en dose action i seg. http://www.youtube.com/watch?v=KSyIz9_HktQ Lenke til kommentar
EveryNever Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Jeg trenger en ny series nå folkens. Kort fortalt, jeg trenger action og komedie. Chuck er en bra sammenligning. Mye action, og litt humor innimellom. Har ikke sett så mange serier generelt, så sleng alt dere har på meg. Takker for alle svar The walking dead! Hvis du ikke liker zombier, Stargate Universe! Universe!, ikke Atlantis! Ikke bli lurt av navnet, avhengighetsskapende serie når du kommer inn i det. Og med en god del humor. Ja, prøv den! Ellers, Supernatural! Mye skrudd humor og mye action, frittstående episoder, men med en gjennomgående historie! Men begynn for guds skyld fra begynnelsen! Burn Notice er bra spion-action, men ble fort lei av det... Hvis du ikke trenger veldig "slag i slag" humor, eller du har lyst på en alternativ politiserie er The Mentalist bra. Castle, kan funke fint. Leverage! Se første episode så ser du fort om du liker det! White Collar! Også en god en! Følger rundt 16 serier til også, ja, tv-slave, besatt. Endret 6. desember 2010 av EveryNever Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Som chuck, vel, burn notice handler jo også om spionasje, med litt drama og action her og der. Men alle burn notice episodene har nøyaktig samme oppbygning. Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Jeg fant "Terriers" anbefalt til noen på dette forumet, sjekket den selv, og så 7 episoder i strekk i går. Genial serie. Synes den er ganske lettbeint samtidig som den er troverdig, spennende og feelgood. Terriers Sons of Anarchy Modern Family er kjempemorsomt How to Make it in America Weeds Southland Entourage Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Sons Of Anarchy anbefales på det greffeste. Dritdigg serie om badass bikere. Knallgode karakterer og godt skrevet manus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå