Moskus Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Jeg trenger et backup-program som fungerer, og trodde det skulle være en smal sak å finne. Jeg skal ta backup av et par bestemte filer og et par bestemte mapper annenhver dag eller så, over på en NAT-boks enten ved Windows share (enkel fil-kopiering) eller vha. FTP. Et godt program var langt fra enkelt å finne. Nå har jeg prøvd 3-4 forskjellige programmer og ingen fungerer skikkelig. Har du en anbefaling? Lenke til kommentar
thomit Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Skal det være freeware, eller vil du betale for det? Acronis True Image Home 2011 er et godt backup/klone-program, men det koster penger. Bruker det selv til å ta regelmessige backups av viktige filer, og det fungerer knirkefritt, og uten at du merker stort til det. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 6. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2010 I utgangspunktet så jeg etter noe som er gratis, hovedsakelig for at jeg kan lage en enkel løsning selv som gjør jobben. Men jeg håpet å slippe det... Lenke til kommentar
*F* Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 SyncBack gjør alt du etterspør. http://www.2brightsparks.com/downloads.html#freeware Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 6. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2010 Takk for innspill! Prøver Cobian først, og SyncBack om jeg ikke er fornødy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå