Nybegynneren Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Hei! Jeg hadde kanskje tenkt å bestille en demovare fra komplett som koster 500 kr mindre enn den orginale. Asus A7N8X Deluxe/GD hovedkort Socket Kun kort. Varen er demobrukt/ Erstatning fra leverandør. Varen kan ha skrumerker i fester o.l. Merking på emballasje behøver ikke samsvare med produktet. Er det noe annet som er galt med kortet enn at det ikke følger med drivere?? (Fordi drivere kan jeg vel laste ned på asus.com?) Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Hei! Jeg hadde kanskje tenkt å bestille en demovare fra komplett som koster 500 kr mindre enn den orginale. Asus A7N8X Deluxe/GD hovedkort Socket Kun kort. Varen er demobrukt/ Erstatning fra leverandør. Varen kan ha skrumerker i fester o.l. Merking på emballasje behøver ikke samsvare med produktet. Er det noe annet som er galt med kortet enn at det ikke følger med drivere?? (Fordi drivere kan jeg vel laste ned på asus.com?) det er ikke noe galt med kortet. da hadde de sannsynligvis ikke fått lov til å selge det. det er bare det at det er brukt før. enten til demonstrasjon eller lignende. drivere kan du, som du sa ,laste ned fra asus sin hjemmeside. ellers er det sikkert et greit kjøp. Lenke til kommentar
Nybegynneren Skrevet 1. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2003 danke alex100 :smile: Lenke til kommentar
Ben Dover Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Hvilke revisjon kortet har er viktig. jeg har rev. 1.06 den kan viss ikke kjøre stabilt på 200 Mhz FSB. da må du ha rev. 2.0 eller A7N8X-X. Tror forøvrig at Abit NF7- rev 2.0 er det beste kortet med dette chipsettet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå