Paxinox Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Heisann folkens.. Kom over denne artikkelen idag hos Konsollguiden.. Dette ser for godt ut til å være sant.. Kan noen bekrefte dette? Er dette virkelig mulig? <Linker slettet av admin> Endret 15. desember 2010 av tom waits for alice Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 hvis du halverer prisen på produktet ditt så får du kanskje solgt noen. Lenke til kommentar
Paxinox Skrevet 6. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2010 hvis du halverer prisen på produktet ditt så får du kanskje solgt noen. hæ? =/ Nei altså, jeg bare lurte på om dette faktisk var mulig jeg.. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Er hack. Heter Jtag. Lenke til kommentar
Paxinox Skrevet 6. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2010 Er hack. Heter Jtag. Kult.. Er Jasper maskiner veldig vanlige? Eller stemmer det at de er så sjeldne? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Er ganske vanlige ja, men det er ikke så mange med gammel kernel, noe som er et must når man skal jtag modifisere, så de er mere sjeldene.... Lenke til kommentar
Paxinox Skrevet 7. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2010 Er ganske vanlige ja, men det er ikke så mange med gammel kernel, noe som er et must når man skal jtag modifisere, så de er mere sjeldene.... Riktig.. så 20% av alle Jasper maskiner kan jtagges? eller mindre? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Boksen må ha kernel 2.0.7371.0 eller lavere, og dette finner du under console settings på xbox`n. Google jtag og du vil få svar på mye Lenke til kommentar
Paxinox Skrevet 9. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2010 Boksen må ha kernel 2.0.7371.0 eller lavere, og dette finner du under console settings på xbox`n. Google jtag og du vil få svar på mye Kult, men om maskinen må være så gammel, hvordan kan den være Jasper da? Ekke Jasper for ny for JTAG'ing? Lenke til kommentar
Paxinox Skrevet 13. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2010 Boksen må ha kernel 2.0.7371.0 eller lavere, og dette finner du under console settings på xbox`n. Google jtag og du vil få svar på mye Kult, men om maskinen må være så gammel, hvordan kan den være Jasper da? Ekke Jasper for ny for JTAG'ing? poke Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Nesen min er ikke noe stort å skryte av, men her lukter det reklame i lang vei... Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 (endret) kan hjelpe til med å holde denne REKLAMEN for eget firma på topp av forumet. men som jeg har sagt før til trådstarter, du må senke prisen til halvparten. du får ikke solgt en xbox360 til 4000kr. Endret 13. desember 2010 av 530XD Lenke til kommentar
Paxinox Skrevet 13. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2010 kan hjelpe til med å holde denne REKLAMEN for eget firma på topp av forumet. men som jeg har sagt før til trådstarter, du må senke prisen til halvparten. du får ikke solgt en xbox360 til 4000kr. Jeg forstår ikke hva dere prater om Jeg er bare nysgjerrig jeg.. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Forumet har forbud mot egenreklame og annen kommersiell reklame. Denne tråden stenges derfor, og link slettes. Forbudet mot reklame gjelder forøvrig også på PM. Spørsmål om denne avgjørelsen tas på PM. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg