Folemonken Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) JEG!!!!! "Som kjent" er det release på oppfølgeren til de fantastiske RPG-spillene Golden Sun og Golden Sun: The Lost Age som i sin tid kom ut på GBA. Dette er spill som har kanskje vært en av de beste spilloppplevelsene jeg har hatt i mitt liv, og tviler på at det nye spillet kommer til å skuffe! Det har tatt 7 lange år å få en oppfølger til DS'en, men endelig er den her. Har forhåndsbestilt mitt eksemplar allerede fra play.com. Hvem andre Golden Sun-nostalgikere skal skaffe seg dette? Info om spillet kan du finne her: http://www.gamespot.com/ds/rpg/goldensunds/index.html?tag=result%3Btitle%3B0 Endret 6. desember 2010 av Folemonken Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Jeg skal garantert ha dette!! Fullførte begge forrige spillene på Gameboy Advance med alle Djinnene samlet å rundt ca 110 timer på hver av spillene! Fyller 25 år den 13ende så det passer jo bra siden spillet kommer 10 desember Skaffer dette til min Nintendo DSi XL Limited Anniversary Edition Endret 7. desember 2010 av iToMaN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå