Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

falske anklager og manipulasjon

Anbefalte innlegg

hallo

skal prøve å forklare hva som har hendt uten å gjøre det alt for langt..

for et års tid siden, ble jeg kjent me ei jente over nette(på WoW), og siden da har vi prata sånn ca. hver eneste dag sia. og har blitt blandt mine nærmeste (nett)venner.

en "venn" av meg prata også endel me henne å vi spilte endel sammen.

Senere så var det noe som hendte mellom "vennen" å henne, hun brøyt kontakten me han og fjerna han fra facebook osv. han var forbanna.

jeg var fortsatt venn me henne, fordi deres krangel hadde ikke noe med meg å gjøre i det hele tatt.

Så noen få dager senere, så får jeg høre av henne at han har sagt masse dritt om meg, at jeg var helt annerledes på nette enn i virkelige livet, at jeg er voldelig og at jeg lissom hadde sakt at hun va forelska i meg og at jeg hadde skrøtte over det osv.. det var mye mer også..

og han lata som han videresendt en melding jeg liksom hadde sendt han der jeg hadde sakt masse kvalmt om henne..

Jeg fikk overbevist hun om at dette ikke var sant(å det var ikke lett), å at han ikke tåler at vi var venner når de to ikke var det.

Så går det et par dager, så får jeg vite at han hadde sendt henne et bilde der jeg vissnokk har sakt mye stygt om henne i WoW. Da hadde han altså brukt mitt nick å joina en gruppe(guild) å sakt masse stygt om henne og dermed tatt printscreen å sendt bilde av chatten til henne på msn..

hun blei forbanna og lei seg å sa at jeg var ekkel å falsk osv..

brukte mye tid på å forklare at det var fabrikert, men jeg fikk ikke overbevist henne..

dagen etter så hadde hun motatt ENDA et bilde.. denne gangen fra facebook, der jeg liksom hadde kalt henne for hore osv. å det så helt ekte ut, prikk likt som det gjør på facebook-chatten.. lagt inn mye arbeid i å få det til å se ekte ut.. han har gått IT så han vet mye om slikt..

jeg VET bilde var fabrikert, fordi det der var ikke mine ord. MEN det så HELT ekte ut:S

hun fjerna meg dermed fra facebook og sa at hun ikke fant ord for hvor kynisk jeg var.. å det føles helt for jævlig for meg, fordi dette var ikke sant... og jeg var tross alt glad i henne

det jeg lurer på; hva kan jeg gjøre med dette? er det noe jeg KAN gjøre? er det lovlig å holde på slik? det er jo tross alt identitetstyveri.. og grov sjikane under MITT navn.

og jeg kan glemme å prøve å overbevise henne igjen.

det irriterer meg at jeg ikke kan gjøre noe.. at han sitter å godter seg nå som han har klart å få henne til å hate meg. Det er så usselt gjort, jeg finner ikke ord..

jeg vet ikke hva jeg gjør hvis jeg møter han..

Endret av adema
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Dropp "kompisen" din.

2. Bli kjent med jenter IRL neste gang :p

1. gjort såklart

2. ja, men er så mye enklere å bli kjent me dem på nette først spes. når man har endel sosial angst.

så har jeg snakka med hun såpass mye, å det føles så jævlig at hun ser på meg som en ekkel pervo løgner pga disse bildene.. å at jeg ikke klarer å motbevise noe..

Endret av adema
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...