Liberalistiske Samebror Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Velg ut din førsteellever, den eneste regelen er at det er spillere som har spilt i klubben etter at "Premier League" ble startet. Dette utelukker da spillere som Kenny Dalglish, Bobby Charlton, George Best etc. Mitt lag: Blackburn Rovers Premier League 11 (4-3-3): Friedel Berg-Hendry-Samba-Le Saux Dunn-Tugay-Duff Jansen-Shearer-Sutton Benk: Flowers, Neill, Batty, Bentley, Sherwood, Bellamy Manager: Kenny Dalglish Endret 5. desember 2010 av Chef Samebror Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 West Ham United Premier League 11 (4-2-3-1): Robert Green Glen Johnson - James Collins - Rio Ferdinand - Lucas Neill Javier Mascherano - Scott Parker Joe Cole - Frank Lampard - Craig Bellamy Carlos Tevez Benk: James, Konchesky, Paintsil, Carrick, Zamora, Di Canio Manager: Harry Redknapp 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Peter Schmeichel Gary Neville - Rio Ferdinand - Nemanja Vidic - Dennis Irwin Cristiano Ronaldo - Roy Keane - Bryan Robson - Ryan Giggs Eric Cantona - Ruud van Nistelrooy Benk: David Beckham. Paul Scholes, Wayne Rooney, Gary Pallister, Patrice Evra, Edwin van der Sar Man, Alexander Chapman Ferguson. Dæven dette var vanskelig. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Seaman Dixon - Keown - Adams - Winterburn Ljungberg - Fabregas - Vieira - Pires Bergkamp - Henry Benk: Lehman, Bould, Sylvinho, Parlour, Wiltord, RvP, Edu Manager: Wenger Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) West Ham United Premier League 11 (4-2-3-1): Robert Green Glen Johnson - James Collins - Rio Ferdinand - Lucas Neill Javier Mascherano - Scott Parker Joe Cole - Frank Lampard - Craig Bellamy Carlos Tevez Det er rett og slett et himla bra lag! Her kommer mitt Chelsea-lag (4-1-2-1-2): Petr Čech Steve Clarke - Marcel Desailly - John Terry - Graeme Le Saux Claude Makélélé Roberto DiMateo - Dennis Wise Frank Lampard Gianfranco Zola - Gianluca Vialli Så kan man jo argumentere med det faktumet at Ashley Cole, Michael Essien og Didier Drogba burde vært på laget, men jeg må ærlig innrømme at jeg synes at dette laget er langt morsommere (og ikke minst mer sympatisk). Endret 6. desember 2010 av LarsP Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Liverpool - 4-4-2 ----Reina---- Finnan-Carragher-Hyypia-Riise Pennant-Gerrard-Alonso-Berger --Torres--Fowler-- Manager: Rafael Benitez Vanskelig å plukke ut 11, men ender på disse. Høyresiden er den jeg er mest i tvil om, og det er flere som kunne vært med å kjempe, særlig om kantplassen. Endte likevel på Pennant da han er en av mine favoritter av de vi har hatt i klubben de siste årene. Dette er 11 spillere jeg er/var stor fan av, og har et forhold til. Man ser sikkert også at jeg mener at mange av de beste spillerene vi har hatt så lenge PL har eksistert har vært her de siste årene. Med unntak av Berger som var en stor helt da jeg var mindre. Av spillere som var i nærheten kan nevnes: Mascherano, Garcia, Mcmanaman, McCallister, Kewell og Arbeloa. Endret 6. desember 2010 av Termo Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Velger å bare ta med spillere jeg selv har opplevd. David Seaman Bacary Sagna - Sol Campbell - Martin Keown - Gaël Clichy Freddie Ljungberg - Cesc Fábregas - Patrick Vieira - Robert Pirés Thierry Henry - Dennis Bergkamp Manager: Arséne Wenger Edit: Meh, ok, Clichy på venstreback. Men bare pga 07/08-sesongen. Endret 6. desember 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Forutsatt at de var i topp form, noe Barnes og Litmanen desverre aldri var i PL. Litt offensiv formasjon siden jeg heller ville ha Litmanen i laget enn Riise. --------------------Reina ----------Babbel - Hyypia - Carragher ------McManaman - Gerrard - Alonso - Barnes ------------------Litmanen ----------------Rush - Torres Manager: Benitez (Ikke akkurat så mange gode å velge mellom) Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) GUNG-HO! - Ledley King Darren Anderton - Michael Carrick - Tom Huddlestone - Luka Modric Aaron Lennon - David Ginola - Gareth Bale Rafa Van der Vaart Jürgen Klinsmann - Teddy Sheringham Endret 8. desember 2010 av Solaar Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Seaman Dixon - Adams - Keown - Winterburn Ljungberg - Vieira - Fabregas - Pires Bergkamp - Henry Benk: RvP, Gilberto, Edu, Lauren, Campbell, Overmars, Lehmann Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Chelsea 4-3-3 Petr Cech Steve Clarke - Marcel Desailly - John Terry - Ashley Cole Dennis Wise - Frank Lampard - Roberto Di Matteo Jimmy Hasselbaink - Didier Drogba - Gianfranco Zola Manager: José Mourinho Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 (endret) Liverpool 4-4-2 Josè Manuel Reina John Arne Riise - Jamie Carragher - Neil Ruddock - Steve Finnan Vladimir Smicer - Jamie Redknapp - Steven Gerrard - Steve McManaman Robbie Fowler - Luis Garcia Eit ganske standard uttak med unntak av Ruddock i midtforsvaret, men han får plassen på bekostning av Hyypiä og Henchoz pga sin engelske spelestil og særeigne karakter. Reina er udiskutabel i mål, og Riise/Finnan får backplassane på grunn av stabilt høgt nivå i ei periode der Liverpool utmerka seg med forsvar i europeisk toppklasse. Vidare på midtbana er Xabi Alonso, Dietmar Hamann og Danny Murphy spelarar som er close, men hamnar utanfor grunna veldig hard konkurranse. På spissplass er det trist å utelate kanskje den største barndomshelten, Michael Owen, men han har forsåvidt eksludert seg sjølv. Gløymer dog aldri den eigenhendige opphentinga av Arsenal som sikra FA-cup-triumfen i 01.. Endret 31. januar 2011 av HEAL Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Schmeichell Neville-Ferdinand-Pallister-Irwin Ronaldo-Scholes-Keane-Giggs Cantona-Solskjær Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå