faaeri Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Så var det en ny uke, og vi skal gjøre vårt for å lyse opp i en mørk og trist mandag. Premien i dag bør kunne hjelpe på. Les mer Lenke til kommentar
Katana-Bob Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Hmm... uten å nevne navn var det ett av disse navnene som også vant i mobilen.no sin julekalender. Synes det var litt mistenkelig. Jeg mener, hva er oddsen? Lenke til kommentar
kaian Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Hmm... uten å nevne navn var det ett av disse navnene som også vant i mobilen.no sin julekalender. Synes det var litt mistenkelig. Jeg mener, hva er oddsen? For at én spesiell skal vinne begge steder, ganske liten. For at en eller annen i løpet av noen år skal vinne i begge samme eller omtrent samme dag, veldig stor. Uten å vite hvor mange som deltar, og hvor mange konkurranser du vil inkludere er det umulig å beregne oddsen presist, men jeg ser ingen grunn til å sette spørsmålstegn ved det. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 For at én spesiell skal vinne begge steder, ganske liten. For at en eller annen i løpet av noen år skal vinne i begge samme eller omtrent samme dag, veldig stor. Uten å vite hvor mange som deltar, og hvor mange konkurranser du vil inkludere er det umulig å beregne oddsen presist, men jeg ser ingen grunn til å sette spørsmålstegn ved det. Det stemmer. Men er det samme person? Eller to personer med samme navn? Lenke til kommentar
Katana-Bob Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Da jeg spurte hva oddsen var, var jo det selvfølgelig et retorisk spørsmål. Poenget var jo at han/hun vant konkurranser innenfor et tidsspenn av bare noen få dager. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Da jeg spurte hva oddsen var, var jo det selvfølgelig et retorisk spørsmål. Poenget var jo at han/hun vant konkurranser innenfor et tidsspenn av bare noen få dager. Selvfølgelig. Men hjalp svarene? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Og hvem var det som vant denne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg