Schnugaf Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/688775/ Eg sat nylig og såg på nyaste episode av Radioresepsjonen på tv, da det til min forundring under Paintball skytinga ikkje var noe merke på buksa til Tore etter at de andre hadde gått opp på scenen, var det nokon andre som la merke til dette? Det viser merke i 2 sekunder, og når Bjarte og Steinar går opp på scenen er merket helt vekke, og det er ingen teikn til at han vart skoten, sett bort i frå at han gnir seg på område, men det skulle ikkje vert mogleg å tørke vekk den flekken så lett med berre handa, med mindre eg tar veldig feil. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 La også merke til det. Nå har jeg bare spilt paintball utendørs mens det var noe fuktig og da forsvant malingen ganske fort. Så langt fra utenkelig at med litt gnikking så forsvinner det. Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Jeg var ikke den eneste! Lenke til kommentar
surtei Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Jo, det er faktisk sånn at du tørker det av såpass lett. Viss jeg ikke husker feil inneholder en kule blant annet matolje som gjør at flekken kan fjernes fort. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Det er ikke "fake", paintball er lett å vaske vekk, det må det nesten være da det er meningen å skyte på klær med det. Desutten kan man se litt av flekken etterpå også, den er bare mye svakere: <-Klikk for stort bilde Endret 6. desember 2010 av Dj_Evelen Lenke til kommentar
Schnugaf Skrevet 6. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2010 Det er ikke "fake", paintball er lett å vaske vekk, det må det nesten være da det er meningen å skyte på klær med det. Desutten kan man se litt av flekken etterpå også, den er bare mye svakere: <-Klikk for stort bilde Ja ok, var det jeg trodde, men ble bare litt skeptisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå