Tinkerer Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Hei Vet ikke om dette er riktig sted for spørsmålet mitt, men jeg prøver: Jeg bruker et tegneprogram kalt DDS som bruker javascript for objekter (skravurer, figurer osv.) Programmet knytter en dialogboks til et slikt objekt ved foreksempel følgende linjer: var sDialog="Bua.D02.3111"; DdsUi.AddPanelId(sDialog); Her står Bua.D02.3111 for dialogboks 3111 i en fil ved navn BuaD02.drc. Nå skulle jeg gjerne laget en egen dialogboks/meny. 1. Hvordan kaller jeg på denne menyen? Kan jeg bare bytte ut "Bua.D02.3111" med filnavnet til menyen? 2. Hvordan i huleste lager man en slik meny? Såvidt jeg har forstått bruker de Visual Studio (jeg har vers. 2008, men har aldri brukt det før). Plzzz help. Lenke til kommentar
quantum Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Hei Vet ikke om dette er riktig sted for spørsmålet mitt, men jeg prøver: Jeg bruker et tegneprogram kalt DDS som bruker javascript ... Riktig gruppe er vel kanskje "Web-design, HTML, CSS og JavaScript" eller gruppa for ASP.NET? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Du må nesten lese i dokumentasjonen til programmet, dette har ihvertfall jeg aldri vært borti Det kan være du må lage en Dialog Resource for Native Win32 i Visual Studio, men bare litt gjetning fra min side egentlig. Dette gjøres ihvertfall ved å velge New resource template (finnes under Visual C++), og derfira velge New Dialog. Så får du nesten prøve deg frem videre, eller lese dokumentasjonen til programmet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå