Hotel Papa Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Heisann Skal etter planen på Nils Petter Molvær konsert førstkommende Onsdag. Men så leste jeg i går at den står i fare for å bli avlyst grunnet streik. Lurte på om noen her inne vet noe mer? Finner ingenting på hjemmesiden til Rockefeller. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Om det blir streik eller ikke, vet jeg ingenting om, men jeg leste en artikkel om det i VG i forrige uke. De har sagt at konsertene kommer til å gå som planlagt, men Ringnes og Arcus som leverer alkohol har sagt at de ikke kommer til å levere om de ser streikevakter utenfor. Et konsertsted uten alkoholservering lever ikke lenge. Siden streiken er planlagt å starte 8. desember, ryker nok ikke konserten din da de sikkert har nok alkohol der. Jeg er mer redd for Pendulum på Sentrum Scene 22. desember. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 6. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2010 Hmmm, får håpe at konsertene kjører som de skal da. Det er vel sjeldent at en streik går iver så lang tid? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Vi streiker, ja. Men det er under halvparten av de ansatte som er organiserte, og dermed vil konsertene kunne gå som planlagt uansett. Likevel må nok publikum belage seg på lengre køer, ved innslipp, ved barene og ved garderoben. Det blir dårligere ryddet, og som Olum nevner, kan det fort gå tom for blant annet øl. Angående Sentrum Scene, er det ennå ikke streik der, av diverse byråkratiske grunner. Så det kan godt være Pendulum går fint uansett, Olum. Når det er sagt, håper jeg alle som besøker Rockefeller og John Dee under streiken, er snille og greie med de som står streikevakt. Vi vil jo bare ha minstelønn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå