Gå til innhold

Håndball-EM for kvinner 2010! Arrangeres i Norge/Danmark


Latias

  

69 stemmer

  1. 1. Vinner Norge?



Anbefalte innlegg

Haha! Drar ikke for å regge opp folk. Drar sammen for å feire Norsk GULL! :)

Så du mener du kommer deg til Danmark innen klokken 17, helst før 16?

Ja regnet med at jeg skal være der minst 1 time før kampstart. Må finpusse på tiden først og fremst. Har ikke sett hvor lenge det er fra Oslo til Herning. Men skal nok rekke det, om jeg må dra om 1 time :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med det snøkaoset som er i Danmark nå må dere ihvertfall regne med +1-2 timer kjøring enn deg google maps sier.

 

Sjekket ut ferje og flypriser bare for å sjekke muligheten. Meeeen det gikk ikke an å bestille samme dag som man reiser. Må være å møte opp å satse på ledig plass, men det gidder jeg ikke...

Lenke til kommentar

Åh, faen som jeg vil dit! Men vet ikke helt hvordan mamma og pappa reagerer når de finner ut av at deres yngste datter har dratt til Danmark, med noen hun har møtt på internett. Hahahaaha... :(

Er du over 18? Isåfall er det jo ikke noe problem.

 

Litt anderledes vis du er under 18 ja.

 

Hvis jeg hadde vært 18, hadde jeg jo allerede vært på vei! :D

Lenke til kommentar

Åh, faen som jeg vil dit! Men vet ikke helt hvordan mamma og pappa reagerer når de finner ut av at deres yngste datter har dratt til Danmark, med noen hun har møtt på internett. Hahahaaha... :(

Er du over 18? Isåfall er det jo ikke noe problem.

 

Litt anderledes vis du er under 18 ja.

 

Hvis jeg hadde vært 18, hadde jeg jo allerede vært på vei! :D

Du har et poeng der :p

 

Da får vi heller spare opp penger til neste gang det er en superfinale med de omstendighetene som er under dette EM. Da reiser jeg nok på timen :p

Lenke til kommentar

Ja mangler folk ... Billetter er sikkert. Men som sagt, gidder ikke å dra med 2-3 folk. Helst halvfull buss!

Jeg er med og jeg vet at DJ Dark er hypp så det holder. Alt avhenger på om vi faktisk rekker det. Du virker rimelig bestemt på å dra, så da regner jeg med at du har tenkt på tiden det vil ta?

Lenke til kommentar

Ja mangler folk ... Billetter er sikkert. Men som sagt, gidder ikke å dra med 2-3 folk. Helst halvfull buss!

Jeg er med og jeg vet at DJ Dark er hypp så det holder. Alt avhenger på om vi faktisk rekker det. Du virker rimelig bestemt på å dra, så da regner jeg med at du har tenkt på tiden det vil ta?

Jaaah, jeg er hypp. Prat med 3-4 stykker nå. Usikre alle. Men en av de kjører anyway. Og ja jeg er sikker på å dra. :D

Lenke til kommentar

Over til noko heilt anna, skal tru om tilskodartalet her i landet hadde vore høgare dersom alkohol var tillatt og solgt på idrettsarrangementer. Risikoen for bråk er jo alltids til stade, men for veldig mange er det med på å skape stemning. Nordmenn er kjedelige sånn sett som det er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...