Gå til innhold

Håndball-EM for kvinner 2010! Arrangeres i Norge/Danmark

Latias

69 stemmer

1. 1. Vinner Norge?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heia Norge!!!

Neste år kanskje vi vinner EM i dart for kvinner, det er sannsynligvis større enn EM i håndball for kvinner. Utrolig at folk synes det er spennende å se Norge slå antatte "favoritter" med kalas-sifre. Men hvis Norge hadde vært suverene i å se på at maling tørker så hadde vi vel hausa det til himmels også...

;-)

Det samme sier de nok sikkert om ski i Aserbasjan. Men det er stort i Norge, derfor er det normalt å heie på Norge, i både ski og dame-håndball.

Spennende EL kamp?

Lenke til kommentar

godt gjennomført idag, men hvor gode vi egentlig er får ikke vite før på lørdag, håper bare vi har gjort leska til da og ikke går i samme fella som mot sverige.

Det er det som er skummelt. Det har vært så lite motstand at det ikke er lett å si hvordan jentene vil reagere på at det faktisk oppstår litt resistanse. Får håpe de ikke faller for de samme feilene de gjorde da de spilte mot Sverige. Når man møter sånne lag hjelper det ikke og prøve, prøve og prøve på nytt, man må forandre taktikk. Dette gjorde Sverige og presterte enormt.

Lenke til kommentar

Jeg må si meg enig med Mamelund:

http://www.dagbladet.no/2010/12/15/sport/handball-em_2010_kvinner/handball/14720747/

Mamelund reagerer på at medaljekandidater i EM kan la seg knuse på den måten.

- Norge kommer til å ta gullet enkelt, tror jeg, og så er det en drøss som kjemper om plassene bak. Ungarn er vel blitt sett på som en outsider i EM, men så taper de med over 20 mål mot Norge. Men det er vanskelig å gjøre noe med, damehåndball er ikke så stort i Europa som herrehåndball. Det er bare i Norge det er omvendt, sier han.

Endret av Pirja
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...