Gå til innhold

Morrowind problemer


Anbefalte innlegg

Har nettopp skaffet meg ny pc. Alt går bra helt til jeg skal forlate båten og bevege ut til seyde neen. Da stopper spillet help opp. Jeg bruker directx 9. Har et ati radeon 9800pro kort. Er det noen som vet hva problemet kan være?

Takker for all hjelp

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

AAaargh, jeg føler virkelig med deg Nordli =/

 

Det samme skjedde her - oppgraderte pc'n litt tidligere i år, blandt annet putta inn en Radeon 9700 pro, og fyra opp Morrowind som første spill jeg måtte teste. Totalhavererte gang på gang idet man skifta zone til utenfor båten. (XP2200+, SB Audigy)

 

I ettertid klarte jeg å komme ut (sette ned til laveste oppløsning og slå av alt av effekter) og deretter tilbake, men få minutter etter desktoppa det igjen. Leste mye på mw boardsa og det er spillerne med samme problemer er i tusentalls - Bethesda har ikke sagt et pip om saken til tross.

 

Og jeg har prøvd ALT - tro meg. Helt ned til å kjøre en barebone pc uten med bare det absolutt nødvendige (ut med cdrom, lydkort, alt...). Trodde det var en 'setting' et sted også og har drevet frem og tilbake med et utall driver versjoner til skjermkort, lydkort, bios oppgraderinger osv. Ingenting har hjulpet så langt, og det virker helt umulig at det er selve pc'en eller skjermkortet det er no galt med...

 

Tribunal og Bloodmoon ligger her og venter...men jeg gidder ikke spille det på 'backup' pc'n (en amd 1400mhz, radeon vivo 32) for det er jo ikke no morro lenger...

 

Og hva med Pirates of the Caribbean som gikk gull nå!? Tør jo ikke kjøpe det engang av frykt for at det er enginen til morrowind som har no usnakka med skjermkortet mitt =/

 

Cheers,

E

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...