Gjest tisseman Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Hei! Isted skulle jeg dusje og bestemte meg for å ta en runk midt i begynte det å stikke i tissen, så jeg stoppet. Jeg prøvde å se litt rund og fant ut hvor det stakk. Ca i midten nede og litt lenger opp mot høyre side. Er ikke dritvondt, men det er irriterende :/ noen som vet hva det kan skyldes? Btw, jeg hadde på meg noen gummiringer på fingerne mens jeg gjorde det. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Da har jeg fjernet samtlige svar. Synd, men nødvendig. Hvis dere ikke klarer å svare seriøst i denne delen av forumet, kan dere like gjerne la være å poste.Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Kan du forklare litt mer, er det noen synlige symptomer, er du allergisk mot noe? Kanskje du har tatt litt for hardt i når du har runket. Kanskje du har kuttet deg litt, mulighetene er mange... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg