Kasp0me Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Hei, har et enkelt spørsmål her: Lurer på hvordan den norske tollen reagerer på airsoft (våpenreplika) når jeg skal bestille fra Amerika? Og evt hvilke gebyrer følger med? Har en tanke om 25% moms, tollgebyrer, frakt. Er det fler? Håper noen kan svare på disse spørsmålene, men hovedsakelig om tollen lar pakka gå igjennom. Lenke til kommentar
Bruker87 Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) De reagerer ikke. Softgun er lovlig i Norge (18 års aldersgrense). Edit; ikke bruk det i offentlige steder. Endret 5. desember 2010 av Bruker87 Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Tollen lar pakken gå gjennom ja! Det er et relativt stort airsoftmiljø i Norge (www.nasf.no og www.airsoftguns.info). Du må regne med: - Frakt - Moms - Tollklareringsgebyr Mitt tips til deg, bestill fra Hong Kong: www.wgcshop.com www.redwolfairsoft.com www.uncompany.com www.ebairsoft.com Dette er 100% safe, og velger du DHL eller UPS så har du pakken i løpet av 3-5 dager. Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 6. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2010 De sidene jeg hadde tenkt og bestille fra var wgcshop eller redwolf, så må jo ha gjort noe riktig! Skal skjekke ut de andre sidene. Takk for svar! Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Vel, de er alle lokalisert i Hong Kong så : Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Vel, de er alle lokalisert i Hong Kong så : Det tar mellom 12-13 timer fra hong kong til gardemoen Lenke til kommentar
Ilcapo93 Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Har hørt at man kan få WGC shop til å sende pakker som "gave" slik at tollingsbegyr grensa går fra 200kr til 1000kr, i tillegg har jeg hørt rykter om at de kan sette en annen pris på pakken en hva innholdet egentlig er verd slik at man ikke trenger å betale like mye. Men som sagt er dette bare noe jeg har hørt, har ikke selv bestilt på den måten Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 nå er du på mistenkelig emme pass på så ikke poltiet ringer deg :!: Lenke til kommentar
Ilcapo93 Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 hehe, som sagt, hakke gjort det selv, bare rykter og historier som er ute og går Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå