TheCrayfish Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Hei, jeg lurte på om det finnes noen steder som man kan f.eks jogge, trene osv. Altså, steder som er inne, det er jo ganske kaldt ute og jeg vil holde meg i form. Hvis ikke, noen aktiviteter jeg kan gjøre i mitt eget hus? Takk for svar! Lenke til kommentar
BlueCreature Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Treningsentre er som oftest innendørs. Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) Treningsentre er som oftest innendørs. Og som alle vet så er jo treningssentre gratis hele året. Hjemme kan du bruke manualer, ta pushups og situps, i tillegg til knebøy. Mange muligheter. Det at det er kalt ute burde ikke hindre deg i å ta deg en joggetur. Ta på superundertøy(Overdel og underdel), en ikke så altfor tettsittende treningsbukse og ei treningsjakke, i tillegg til hansker, lue og en buff over nese/hals/munn. Og litt musikk for å øke motivasjonen : ) Endret 17. desember 2010 av Ch : ) 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Du kan jo prøve parkeringshus? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå