Gå til innhold

På jakt etter en som vurderer å starte med wow. Trenger en venn (RAF)

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har bestemt meg for å rolle en Worgen druid på tirsdag og er derfor på jakt etter en RAF venn.

The Recruit-A-Friend program is a referral system, through which players can recruit friends or family members into World of Warcraft. When a player chooses to recruit someone, the recruit is emailed an activation key for a 10-day trial account. Accounts created through this referral become "linked" with the recruiter's account for 90 days. If the trial account is upgraded to a paid subscription, both the recruiter and the recruit gain benefits when they play World of Warcraft together.

<H3>Lasts for 90 days after the recruitmentblank.gif Edit

• Both the recruit and the recruiter can summon each other while partied. This "Summon Friend" ability has a 1-hour cooldown. The summoned character must be level 60 or below.
  • Both the recruit and the recruiter gain triple experience points (up to level 60) while partied and within 100 yards of each other.
    • This does not stack with rested XP.
    • This does stack with the 10% XP bonus from heirloom items.
    • If both characters are not within 3 levels of each other, only the lower-level character will gain extra experience.

[*]Recruit characters gain one "grantable" level for every two levels earned (up to 30 levels). Recruit characters may then grant these levels to the recruiter's lower-level characters.

• The character receiving the levels must be lower than the granter's level, and below level 60.

</H3>
    • Det er snakk om XP bonus her og mount (usikker på om begge får mount). Det jeg kommer til å bidra med er gratis bagger og gold til gear eller hva annet en måtte ville ha da jeg har litt penger spart opp.

Dette er på Argent Dawn RP server, det er en server med mye aktivitet og mer voksen oppførsel enn hva jeg har sett på andre servers som f.eks Outland og Xavius. Det er også en pve server så vi kan kose oss uten å tenke på å bli ganket.

Er det noen som er intrisert så er det bare å svare her, sende meg en PM eller sende Draci en tell ingame.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...