l_man Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Maskinen min spør etter Win Platform KB971644, jeg får referert til at jeg skal trykke i start menyen, så gå til win update, så skal maskinen finne den selv via updaten selvfølgelig, Noe den ikke gjør. Noen som kan hjelpe meg og finne siden der det rett og slett er bare og trykke "download"? xD Orker ikke plages mer nå OS: Win Vista EP Påforhånd takk:) Endret 5. desember 2010 av l_man Lenke til kommentar
kehax Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Hva er Windoows Vista EP for noe? Er det Windows Embedded det er snakk om? Du må installere SP2 før den dukker opp i oppdateringslista i windows Update. Lenke til kommentar
l_man Skrevet 5. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2010 EP-enterprise. Har innstalert sp2;) Men får ikke maskinen til og slutte og mase om platform updaten:/ Lenke til kommentar
thomit Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Kan ikke umiddelbart tilby noen hjelp, dessverre - men ved å skrive KB971644 i Google search, så finner man fort ut at det er flere som sliter med det samme problemet ... og noen forslag til fikser finnes det også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå