Neo_mandal Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Hei! Tenkte jeg skulle dele en liten app med dere.. Heter my shopping Genie.. Fungerer utrolig bra hvis man skal finne beste pris på et produkt.. Iphone f.eks. og alt mulig annet som kan kjøpes på nett.. Kan lastes ned fra www.myshoppingenie.no Kommer visstnok på norsk om et par uke. Lett sparte penger det.. Er forresten gratis og inneholder ikke noe form for spyware.. Var skeptisk, men etter å ha sjekket denne utrolig grundig.. er den bare positiv. Viste den på cnn for noen uker siden og tenkte jeg skulle prøve den.. Så lite som jeg ser på cnn så er det jo et under at jeg plukket opp noe fornuftig. husk å bruke engelsk google/yahoo osv. version. kommer på norsk om litt uansett... kan vær greit å spare litt penger i jula. God jul og godt nyttår! Nå reiser jeg snart til Canada! Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 prisguiden.no har ikkje sviktet meg så veldig enda. Og prisjakt.no Synes dog prisjakt.no er bedre Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Prisjakt har jo også en Iphone applikasjon som fungerer fint. Lenke til kommentar
Storebj0rn Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Hei! Tenkte jeg skulle dele en liten app med dere.. Heter my shopping Genie.. Er det dette du snakker om? <<pyramide>> angriper Google Noen mener dette stinker pyramide... Holder meg unna intil det er avklart... 2 Lenke til kommentar
WishYou Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Hehe, det er nok for sent for neo_mandal. Denne reklameposten betyr vel at han allerede har bitt på og latt seg lure... Burde ikke denne posten vært fjernet/stengt? Pyramide/nettverks-rekruttering er vel mot retninsgslinjene? Hva skal jeg forresten med noe google-plugin-dilldall når jeg har prisjakt.no?! Jeg bruker uansett ikke Google for å finne ut hva/hvor jeg skal handle, er det egentlig noen som gjør det i særig grad? Wish Endret 7. desember 2010 av WishYou Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Dette er tvilsomme greier, så vi stenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg