Term Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Jeg har også bare to kanaler! Zephy...... Du har tre.... La meg tippe, NRK2 er den siste? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Jeg hater reklamer der folk flyr rundt som noen selvsikre idioter som smiler og er så "naturlige". Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Cubus har bra undertøysreklamer, men det er også det eneste HATER sangane som de har til reklamene og ellers alle stygge folka Lenke til kommentar
McThomson Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Hadde jeg vært statsminister hadde jeg bannlyst Cubus og Dressman reklamen på tv! Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Jeg hater reklamer der folk flyr rundt som noen selvsikre idioter som smiler og er så "naturlige". minner om treningsapparater på tv-shop. folka stirrer inn i en vegg og smiler mer en på bryllupsbildet sitt.. , det er teit det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå