Hypsilofodonten Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 GÅR MEG PÅ NERVENE! ARRGH!! Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 "what goes up, must come down spinning wheels, got to to 'round Talkin' bout the troubles(?) Er det sangen til cubus-reklamen? Er så mange reklamer for slikt... men du har rett! reklamen suger! Lenke til kommentar
Gef Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 hmm...kommer ikke på hvilken reklame det er...noen som kan fortelle litt om den? så kanskje jeg husker den... Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Tja, viss jeg ikke tar helt feil nå er vel cubus-reklamene en hel serie. Med barn i hovedrollen, masse barn + fjortisser! Personlig blir jeg gal av Dressman-reklamene!! Lenke til kommentar
Gef Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Tja, viss jeg ikke tar helt feil nå er vel cubus-reklamene en hel serie. Med barn i hovedrollen, masse barn + fjortisser! Personlig blir jeg gal av Dressman-reklamene!! Åja...trodde de hadde kommet med en Cubus reklame som ikke var med sånne barn jeg... Dressman reklamer er så javelig dårlige at jeg lukker aua hver eneste gang det kommer på TV... Lenke til kommentar
Hypsilofodonten Skrevet 1. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2003 Hmm dressmann er jo like gale faktisk.. huska den der "its fathers day" osv. blei så sur at eg sendte mail til dressman og "leste dei teksten" altså når ett norsk(nordisk) ? selskap sender reklame i norge kan dei VIRKELIG bruke norsk språk. Dessuten så er det vel bare norge som har farsdag/morsdag ? Lenke til kommentar
Corn Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Dessuten så er det vel bare norge som har farsdag/morsdag ? Niks. Har sett mange "send your mother flowers" reklamer rundt om på nettet når slike dager nærmer seg Lenke til kommentar
Tele-Harry Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 "what goes up, must come downspinning wheels, got to to 'round Talkin' bout the troubles(?) Er det sangen til cubus-reklamen? Ja, jeg spyr hver gang jeg ser en av de reklamene til cubus. DET MÅ DA GÅ ANN Å BRUKE EN ANNEN SANG PR. REKLAME!!! *I'm bulletproof, but my ears are fragile* Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Før den der "what goes up..."-sangen hadde de også en sykt irriterende. Husker på den tiden at jeg tenkte "det må være verdens mest irriterende sang". men så kommer de med den de har nå! Fyttihelvutte :x Lenke til kommentar
Zalofigth Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Dessuten så er det vel bare norge som har farsdag/morsdag ? Nei, dei har det i alle fall i England, der var det masse sal og slikt i forbinding med morsdag sist eg var der. Dei damene så hoppar i bassenget er nå ikkje så galne.... Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Hater cubus reklamer de sendes hele tiden å så sier de alltid at det er tilbud der blir så lei av sangene de har at det er helt sinnsykt Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 TV ? Hva er det for noe ? Dere må da finne på bedre ting enn å se på reklame... Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 norsk sengetøy lager, og kid intriør er også så lav kvalitet at et lik kunne spydd... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Hvorfor ser du på reklamen da, skifter kanal eg når reklamen kommer Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Hvorfor ser du på reklamen da, skifter kanal eg når reklamen kommer har 2 kanaler nrk og tv2 på nrk sendes det som regel bare møkk uansett så gidder ikke skifte Lenke til kommentar
fondus Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 TV ? Hva er det for noe ? Det er sånn du kobler til PC'n og ser DivX, XVID og SVCD-filmer på Eneste tv-kanalen som det går ann å se på er Discovery Channel. Eneste irriterende reklamene der er sånn gammel kultur-sak der det er svensker som jokker og kanadere som.... ja gud vet. norsk tv = ikke kvalitetsøppel Lenke til kommentar
Term Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 norsk sengetøy lager, og kid intriør er også så lav kvalitet at et lik kunne spydd... Kid er jo ikke så ille :wink: Steiche fine gardine Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Blood, Sweat And Tears - Spinning Wheel bra sang det.... Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Hvorfor ser du på reklamen da, skifter kanal eg når reklamen kommer har 2 kanaler nrk og tv2 på nrk sendes det som regel bare møkk uansett så gidder ikke skifte Jeg har også bare to kanaler! Zephy...... Du har tre.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå