leifbergen89 Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Noen som har brukt og kan anbefale denne siden? Eller er det en annen casual dating side som er gratis og bedre? Linken til siden deres er: http://www.c-date.no/ Lenke til kommentar
Gjest anonym Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg testa det ut og fikk opp en dame som var fire år eldre enn øvre limit, og da hadde jeg allerede strukket den langt. Jeg valgte "spiller ingen rolle" på mesteparten av kriteriene. Enten er det nesten ikke medlemmer, eller så er det noe annet galt. Lenke til kommentar
Gjest Ola Nordmann Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Hei! Jeg har vært medlem der også. Jeg fikk tilsendt mange matcher, og kontaktet bortimot alle. Skrev seriøst med to av de jeg fikk kontakt med, hvorav det endte opp med en date med den ene av de to damene. Det ble imidlertid bare med denne ene daten, men det var fordi det ikke klaffet mellom oss. Hun andre var luremus, ettersom hun til stadighet vred seg unna en date. Jeg mistenker også de som driver siden for å generere endel standard-meldinger til menn, for å øke interessen blant oss. Jeg fikk nemlig mange henvendelser som jeg svarte på, for deretter ikke å høre noen ting. Utrolig irriterende ettersom jeg prøvde alle mulige former for svar, både direkte, høflige, småfrekke osv. NN Lenke til kommentar
leifbergen89 Skrevet 11. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2010 Takker for alle svar .. tror jeg holder meg unna c-date. Høres ut som de ikke er så seriøse .. Men har noen vert borti sukker.no .?? Lest mye on de på nettet, mange gode omtaler ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå