Gå til innhold

GeForce 8 - artifacts under oppstart.

hantimilon

Anbefalte innlegg

Har et Gainward GeForce 8800GT. Klarer ikke å installere driverne til dette. Skjermkortet kræsjet ofte før dette startet.

Under oppstart får jeg striper nedover skjermen (artifacts???), dette skjer under hele oppstarten. Men disse blir borte når windows starter

Har nå tenkt å levere skjermkortet til butikk. Noen som vet hva som kan være feilen? Er det artifacts jeg skal klage på? eller er et andre ting som kan ha forårsaket dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva har jeg krav på i et slikt tilfelle? nytt skjermkort av samme type eller penger tilbake?

Leste du det jeg skrev ovenfor?

Er kortet ditt nyere enn 5 år så får du det på reklamasjon (sannsynligvis).

Bare ta kontakt med webshoppen eller der du handlet og be om nytt, du vil da få et som gir tilsvarende ytelse og som er kompatibelt med systemet ditt.

Lenke til kommentar

Som jeg sier, de fleste websjapper kan etter lov gi deg ett tilsvarende nytt produkt, og dette vil da si noe som yter likt.

Så om du handlet en toppmodell for 4 år siden som har konket, så får du en ny modell som tilsvarer det den toppmodellen gir i ytelse den dag idag, som da mest sannsynlig ville vært ett budsjettkort.

Det finnes enkelte sjapper som gir deg etter prisen du betalte, slik som Komplett, men jeg tror ikke Mamoz gjør det og velger heller litt "grov" inntjening istedet.

Lenke til kommentar

Jobber selv i en elektrisk forretning. Vi har som regel gitt gjenkjøp av rimelige varer. Lurer bare på hvordan policy som kjøres på dataforhandlere. Synes forbrukerkjøpsloven er så vag på dette problemet. Tilsvarende og/eller/kanskje/om/visst.

At jeg får et tilsvarende produkt det skjønner jeg, men trodde ikke de kunne bytte produktet å si det var å fikse problemet. Trodde man måtte reparere akkurat dette produktet eller gi gjenkjøp.

Nesten ren nysgjerrighet jeg spør så mye. :)

Endret av hantimilon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...