Gjest urinist Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 I de siste par årene må jeg veldig ofte på do om natten. Enten en stund etter jeg har sovnet eller mens jeg holder på med å prøve å sove. Det er ekstra plagsomt hvis jeg sover steder ilag med flere andre på samme rom, og jeg må kle på meg for å komme meg på do. Er det noe jeg kan gjøre for å slippe nattlig toalettbesøk utenom sovepilller? Ikke si at jeg ikke skal drikke noenting fire timer før jeg legger meg, det går bare ikke. Blir jeg tørst må jeg ha noen dråper. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Hvor gammel er du, hvor lenge har du hatt disse problemen, og er du gutt eller jente? Hilsen Dag Lenke til kommentar
Gjest urinist Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Er 29 mann. Vet ikke hvor lenge, men det kom i 20-årene engang. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Hei Dette er jo et problem som ikke er uvanlig i barndommen, og som de fleste vokser av seg. Når du har fått dette i voksen alder, så må du undersøkes av lege først. Det finnes ulike medikament du kan bruke, men før du får det, må du undersøkes for å fastslå årsaken til dine problem. Hadde jeg vært deg, så ville jeg bestilt time hos legen i løpet av uken. Med vennlig hilsen Dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå