Kristinee Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Hei. Har vurdert å kjøpe meg iphone 4, men da må man ha micro sim. man må jo bestille det fra telenor i mitt tilfelle, Spr mitt da er: stenger de det sim korte jeg har før jeg har motatt det andre? Lenke til kommentar
Sportive. Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Det går fint ann å klipp til selv. Før jeg fikk micro klippte jeg til et selv. Ellers blir vel ikke det andre kuttet ut før det nye er klar. Endret 5. desember 2010 av Sportive. Lenke til kommentar
Kristinee Skrevet 5. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2010 Når det andre er klart? Mener du når jeg har tatt det i bruk, eller når det har blitt sendt? Lenke til kommentar
Sportive. Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Det gammle funker vel helt til du har nytt. Lenke til kommentar
Gega Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Når det andre er klart? Mener du når jeg har tatt det i bruk, eller når det har blitt sendt? Det gamle kortet slutter å virke når det nye blir tatt i bruk Gega Lenke til kommentar
Kristinee Skrevet 6. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2010 Ok, så i det jeg putter i det nye korte å begynner å bruke det, så slutter det andre å fungere, har jeg forstått deg rett? Lenke til kommentar
osmano Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Ok, så i det jeg putter i det nye korte å begynner å bruke det, så slutter det andre å fungere, har jeg forstått deg rett? Delvis riktig!:-) Jeg fikk kortet før jeg fikk telefonen. Så etter noen dager sluttet det gamle å virke, så jeg måtte putte inn det nye. Det er ordnet slik at du kan bruke det som et vanlig sim før du "bryter" ut micro-sim.... Jeg bestilte også via Telenor. Endret 6. desember 2010 av osmano Lenke til kommentar
HK416 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Med nytt sim, tar det nye simkorte over rollen å ta imot signaler. Ditt gamle vil fungere, men ikke ha signaler (vet ikke når dette skjer, evt. om du må ta kontant med kundeservice) Altså, gamle/eldre telefoner fungere ikke uten sim. Ditt gamle vil jo være i live, å kunne starte telefoner men ikke ha signaler. Du kan altså ikke ringe eller sende sms. Bare kjøp alt over disk/samlet på nett fra opperatør. Ikke tenk på å kjøpe telefon fra usa eller finn. Om telefonen trenger service, er det et rent helvette (mildt sagt). Lenke til kommentar
Kristinee Skrevet 10. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2010 Ok, så i det jeg putter i det nye korte å begynner å bruke det, så slutter det andre å fungere, har jeg forstått deg rett? Delvis riktig!:-) Jeg fikk kortet før jeg fikk telefonen. Så etter noen dager sluttet det gamle å virke, så jeg måtte putte inn det nye. Det er ordnet slik at du kan bruke det som et vanlig sim før du "bryter" ut micro-sim.... Jeg bestilte også via Telenor. Ok, tror jeg skjønnte det! hehe,takk for svar! Lenke til kommentar
Gega Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Ok, så i det jeg putter i det nye korte å begynner å bruke det, så slutter det andre å fungere, har jeg forstått deg rett? Delvis riktig!:-) Jeg fikk kortet før jeg fikk telefonen. Så etter noen dager sluttet det gamle å virke, så jeg måtte putte inn det nye. Det er ordnet slik at du kan bruke det som et vanlig sim før du "bryter" ut micro-sim.... Jeg bestilte også via Telenor. Ok, tror jeg skjønnte det! hehe,takk for svar! Jeg fikk mitt kort over en uke før telefonen kom, jeg snakket telenor og der fikk jeg beskjed om at de gamle kortet mister signalene etter at det nye taes i bruk og det stemte, rett etter at jeg hadde tatt det nye i bruk så virket ikke det gamle kortet mer, jeg kunne starte opp men signalene var ikke der mer. Gega Lenke til kommentar
Kristinee Skrevet 10. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2010 Ok, så i det jeg putter i det nye korte å begynner å bruke det, så slutter det andre å fungere, har jeg forstått deg rett? Delvis riktig!:-) Jeg fikk kortet før jeg fikk telefonen. Så etter noen dager sluttet det gamle å virke, så jeg måtte putte inn det nye. Det er ordnet slik at du kan bruke det som et vanlig sim før du "bryter" ut micro-sim.... Jeg bestilte også via Telenor. Ok, tror jeg skjønnte det! hehe,takk for svar! Jeg fikk mitt kort over en uke før telefonen kom, jeg snakket telenor og der fikk jeg beskjed om at de gamle kortet mister signalene etter at det nye taes i bruk og det stemte, rett etter at jeg hadde tatt det nye i bruk så virket ikke det gamle kortet mer, jeg kunne starte opp men signalene var ikke der mer. Gega okay, takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå