Gå til innhold

Hvordan unngå reklame i E-posten? Jeg blir bombardert.

Anbefalte innlegg

Hei. Håper dette blir i rett del av forumet, hvis ikke får en moderator flytte tråden.

Jeg blir nemlig bombardert av reklame i E-posten, hver eneste dag. Rundt 20 forskjellige reklamer om dagen er ikke uvanlig. Har nesten 3000 uleste E-postmeldinger med bare reklame.

Hva kan jeg gjøre slik at jeg slutter å få all denne hælvetes reklamen? Går det an å gjøre noe slik at de slutter å sende meg reklame?

Prøvde å besvare en av reklame-meldingene og skrev at de skulle slutte umiddelbart. Tror det ble værre etter det....

Takk for svar. :)

Endret av KattaErDau
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva slags epostprogram bruker du?

I det aller fleste program, enten i Windows/Mac eller nettleseren så går det an å blokkere all mail fra akkurat den avsenderen.

Men kommer det fra forskjellige sendere hele tiden?

Jeg bruker Hotmail. Takk for svaret, jeg fant ut at det gikk an slette alle melidinger fra samme avsenderen + at det gikk an å blokkere dem. Så jeg håper at det ordner seg nå :)

Jeg fikk reklame fra minst 10 forskjellige avsendere.

Men selv om jeg har blokkert avsenderen, kan det fortsette å komme uansett siden det er reklame?

Men hvordan får de egentlig tak i min E-postadresse? Så mange forskjellige avsendere har min E-postadresse? :hmm:

Det jeg har fått er reklame om slankemedisin, penisforstørrelse, luksuscruise rundt jorda, at jeg har vunnet store pengebeløp, at jeg har arvet masse penger fra en ukjent onkel i Kina, at jeg har vunnet Ipad's, at jeg er trukket ut til å vinne et eller annet, osv osv osv...Hadde jammen vært en heldig mann dersom alt dette var sant :p

Endret av KattaErDau
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...