Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Større pupper takk?

Gjest Jente 23

Anbefalte innlegg

Gjest Jente 23

Hei er ei Jente på 23 år som vil ha større pupper, er det noen her inne som veit om hvordan det er mulig uten operasjon? Vil ikke ha mer B-cub vil ha større!

Noen som veit så takk for det :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

•  
  • P-piller, muligens vil alt annet også se større ut.
  • Spis mer fett, dog det kan legge seg andre plasser mer. (Eller spise mer av absolutt alt, pluss trene litt? Hjelper nok).
  • Graviditet, "slitasje" på brystene, og det varer bare en liten stund.
  • Bruke falske "pupper". Får kjøpt slike på undertøy avdelingen til HM. Ganske kjipt om du blir med noen hjem og brystene dine plutselig blir 2 str. mindre.
  • Push-up BH, de ser i alle fall større ut!

Men alt i alt, ville jeg selv gått for en operasjon. Dyrt, men ser selvfølgelig mer naturlig ut om du ikke skal gå for DD++ cup.

Lenke til kommentar

Virker som du har fått alle aktuelle råd. Pupper er såvidt jeg vet fettvev, så om du ikke vil ha operasjon er den eneste måten å rett og slett bli feitere. Kroppen fordeler selv fettet dit den ønsker, litt (forhåpentligvis mye) vil havne på brystet. Du kan så klart også få større brystmuskler (noe som sikkert er å anbefale), men tror ikke dette vil ha den store effekten på utseende. Dog vil trening i tillegg til et kcal-overskudd (som er nødvendig om du vil legge på deg fett) føre til at du får mer muskler istedenfor fett andre steder på kroppen (for som sagt velger kroppen selv hvor den bygger opp musklene/fettet, dette kan du påvirke ved trening).

Siden ingen har nevnt dette vil jeg bare si: det er ikke alle gutter som vil ha gigantiske pupper på kjæresten/sex-partneren sin. Mulig du ikke har dette i tankene i det hele tatt, og at det "kun" er for din egen del, men bare så du er klar over det.

Om du sliter med selvtillit tror jeg du kan fjerne "puppeproblemet" ved å jobbe med selvtilliten/selvbildet andre steder, om du skjønner. Kanskje du bare vil ha større pupper fordi du tror det vil hjelpe deg, mens det kanskje i realiteten ikke vil det.

Bare noe å tenke på..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...