Gå til innhold

Kamptråd: Liverpool - Aston Villa - Mandag 06.12.2010 21.00

GLN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, vet ikke om Nettavisen er så mye bedre: "Vakker scoring fra twitter-legenden, men det så ut som han var hårfint i offside."

Snakket om den nye sumo-delen til tv2. Den tekstbaserte livedelen er den samme i nettavisen som hos tv2, de deler den biten.

Aha. Nettavisen er vel eid av TV2 hvis jeg husker riktig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

En temmelig kjedlig 3-0 seier, der Liverpool har full kontroll.

Morsomt av Liverpool å velge å spille drygt og kjedlig til ære for Houllier's år i Liverpool. Håper han ble rørt.

Passningspillet var ganske bra idag, bare synd at enkelte sliter med første touch(dere vet hvem dere er)

Vil framheve Babel fra dagens kamp, samt Konchesci spilte en god kamp.

Kampens høydepunk: Å se at Alonso fremdeles har Liverpool i hjertet.

Som jeg sa går: Anfield=3poeng.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Et jævlig tafatt Aston Villa lag.

Mye som stemmer bra for Liverpool, men bra passningsspill, veggspill og 1 touch. MEN det er altfor mange feilpassninger og altfor mye ubesluttsomhet i angrep, mye egoisme og dårlig overblikk. Men det lille ekstra i angrep, så kunne det lett blitt 4 og 5-0.

Det er rart som han ene i TV2 studioet nevnte når det var snakk om nøkkelspillerene til Liverpool var borte. Liverpool vinner prosentvis mer kamper uten Gerrard, enn med han på banen. Og igjen så står spillerene fram i stjernenes fravær. Er det slik at når Gerrard og Torres spiller, så senterer man bare til dem, siden de er stjernespillere og fikser alt? Jeg synes Meireles og Lucas viste seg mye mer idag enn når Gerrard spiller.

Reina med 100 cleen sheets idag! På 198 kamper :new_woot:

Lenke til kommentar

3 velfortjente og flotte poeng, såvell som goaler. Maxi sin var kampens høydepunkt.

Men stemningen og kampen forsåvidt i 2.omg er topp 10 verste jeg har hørt i Premier League noensinne. Hørte et par "we want hodgsen out" og ellers bare litt halvhjerta banter fra Villa fansen.

Må sies så denne kan siteres neste gang dere skryter av den majestetiske stemninen deres. Var ikke fullt i dag engang og Anfield er ikke akkurat noen stor arena.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Mandagskamp og tidspunktet kan ha noe med saken å gjøre, men ja. Idag var det ikke mye å skryte om når det kom til stemmning.

De kjørte ikke Maxi-sangen engang.

Lenke til kommentar

Bra kamp og deilige 3 poeng. Ekstra pluss for at vi klarte å spille ganske bra i begge omgangene, selv om det enda mangler ett gir eller to.

Babel og N'Gog var bra på topp og særlig førstnevnte gjør en veldig god kamp. Synes også at midtbanen med Meireles og Lucas fortsetter å fungere bra og jeg håper virkelig at vi fortsetter å kjøre denne konstellasjonen, selv når Gerrard er tilbake.

Bra kamp og deilige 3 poeng. Ekstra pluss for at vi klarte å spille ganske bra i begge omgangene, selv om det enda mangler ett gir eller to.

Babel og N'Gog var bra på topp og særlig førstnevnte gjør en veldig god kamp. Synes også at midtbanen med Meireles og Lucas fortsetter å fungere bra og jeg håper virkelig at vi fortsetter å kjøre denne konstellasjonen, selv når Gerrard er tilbake.

Lenke til kommentar

Her er min lille spilleranalyse av de som startet kampen.

Reina: Får ikke mye å gjøre i dag, men gjør det bra når han må.

Johnson: Slår mye feilpasninger i 1. omgang og blir hengende litt etter i noen situasjoner. Det offensive tar seg opp i andre omgang og defensivt får han lite å gjøre.

Konchesky: Etter min mening det svakeste leddet i Liverpool (i dag). Litt treg, men kommer seg allikevel innpå de fleste situasjonene. Slår veldig mange støttepasninger og pasningene som går fremover er av dårlig kvalitet. Gjør seg heldigvis ikke helt bort.

Skrtel: Ekstra klomsete i dag, men dommeren blåser hans vei i mange situasjoner. Heldig sånn sett.

Kyrgiakos: Vinner (nesten) alle hodeduellene han går opp i og er solid gjennom hele kampen.

Lucas: Gjør nok en fantastisk kamp i Liverpool-trøyen. Slår ekstremt få feilpasninger (2?) og stopper flere farlige overganger.

Meireles: Synes ikke han er så veldig synlig i dagens kamp, men jeg ser ikke på det som noe negativt. God til å holde på ballen og slår flere fine gjennombruddpasninger til spissene.

Maxi: Gjør ikke så mye, bortsett fra å scoore et mål. Hjelper til med å få ballen ut av vanskelige og trange situasjoner, men litt usynlig offensivt.

Kuyt: Ikke Kuyts beste kamp. Litt dårlig touch til tider, men han jobber hardt som han alltid gjør.

Babel: Er i offside ved 2-0-målet, men skuddet er veldig bra. Viser seg fram med noen finter og god fart, men er litt for ego. Jeg synes han virker "ung" og litt urutinert (noe han jo er, har ikke fått spille så mye). Slår pasningene ofte litt for sent.

Ngog: Fryktløs i headingen som førte til 1-0-målet. God 1 mot 1 og kommer til noen gode sjanser.

Lenke til kommentar

Maxi sangen runget et par minutter ette han scora. MAAAXI, MAXI RODRIGUEZ RUNS DOWN THE WING FOR ME, TA DA DA DA DA DA DAD A!

Hehe, hvordan kan man ikke digge den?!

edit: la dere merke til Kuyt i dag eller? Var som en ekstra mann i forsvaret til Villa, fyfaen til en søppelspiller, har vært det lenge nå. Harde ord, men faen så lei jeg er han.

Endret av Smågal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...