Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 YNWA! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Å slå langt opp mot Gog og Babel er jo et sjakktrekk mot stoppere som Collins og Dunne. Det er jo som å gi bort ballen. Hva tenker Hodgson med? N'Gog! Må vell være toppscorern vår ? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Ngog på scoresheet allerede Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Jeje, da skal man vel safe inn 1-0 da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 I like what I see. Er noe som mangler enda, men Liverpool spiller bra. Må får Elmer Fudd's skyld ikke pisse vekk denne ledelsen(også)! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Damn. Liverpool overrasker! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 En av de letteste hjemmekampene for Liverpool så langt i år. 3-0 til hjemmelaget, book it! Dere trenger ikke å takke meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 offside,men jaja. Ser ut som spissparet gjør en god jobb, unner faktisk Roy litt skryt for den. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 I all verdens navn og rike.. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Rusher hjem fra jobb, og hva ser jeg? Vi leder 2-0. Typisk. Men jeg klager ikke. Og så Babel da. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Gratulerer til tv2 med det latterligste livesystemet på nettet. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Tja, vet ikke om Nettavisen er så mye bedre: "Vakker scoring fra twitter-legenden, men det så ut som han var hårfint i offside." Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Tja, vet ikke om Nettavisen er så mye bedre: "Vakker scoring fra twitter-legenden, men det så ut som han var hårfint i offside." Snakket om den nye sumo-delen til tv2. Den tekstbaserte livedelen er den samme i nettavisen som hos tv2, de deler den biten. Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Gratulerer til tv2 med det latterligste livesystemet på nettet. Kva er problemet då? Funker fett her Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Noen som ser på kampen, hvordan er været og baneforholdene? Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Kjedelig førsteomgang for en objektiv, men Liverpool leder fortjent. Offsiden på 2-0 målet er så marginal at det er greit at det ikke blir dømt. "Shall we sing a song for you" høydepunktet for meg i 1.omg. Nok et bevis på at Anfield suger like mye som alle de andre arenaene i England når det ikke er en stor anledning. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 6. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2010 Jeg sovnet det siste kvarteret. Mye takket være en dørgelig kjedelig engelsk kommentator. "Shall we sing a song for you" høydepunktet for meg i 1.omg. Nok et bevis på at Anfield suger like mye som alle de andre arenaene i England når det ikke er en stor anledning. Enig. Det var like lite lyd idag som det er på alle tippeligastadionene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Liverpool har god kontroll på kampen og leder fortjent. Godt passningspill, men mangler det lille ekstra i siste etappen fremdeles. Mangler litt ''razzel dazzel''. Smått beskymmret hver gang Skrtel har ballen føler jeg, den gutten gjør så mye rart. Godt spill av spissparene, hvorfor Babel ikke har fått spille tid er et mysterium, men etter denne kampen bør han få sjansen oftere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå