MilKman' Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Heihei Kjenner jeg er litt småirritert akkurat nå, fordi nå starter ikke HTC'en min. Jeg tror den gikk tom for batteri i natt, så jeg prøvde å slå den på men da vibrerer den 7 ganger og ingenting skjer. Lade-lyset viser heller ikkeno liv. Har lest litt rundt, men ikke fått no spesielle svar, kun at den må sendes inn for rep. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Har du hatt batteriet ute? Prøv det en stund... Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Hadde samme problemet med nexusen. Ta ut batteriet og prøv igjen Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 5. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2010 Hmm tatt ut batteri, SD og SIM, men kan prøve å ha det ute i over litt lengre tid enn 5 sek. Takker Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 5. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2010 Det ordnet seg ved å ta ut batteriet i en halvtimes tid Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå