Riona Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Hei. Vi hadde egentlig bestemt oss for g20 men kom plutselig over dette tilbudet på komplett: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=607795&cks=ASS&assoc=20ACC316-0E63-43E2-9BBE-D2583A1CB52E 3d er jo egentlig ikke så viktig men hadde jo selvfølgelig vært litt kult da. Men hvilken tv er best tror dere? Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Jeg har endt med å bestemme meg for Samsungen. Begge to har nydelig bilde og gir veldig mye for pengene, har ikke sett dem side om side så det er vanskelig å si hvilken som drar inn bildekvalitetsseieren på de siste hundredelene for å si det sånn. Men Samsungen har 3D-støtte som jeg gjerne tar på kjøpet, og enormt mye bedre design. Det blir tungen på vektskåla for min del (særlig siden skjermen strengt tatt er større og mer dominerende enn den bør være i den lille stua mi). Ta det tilbudet på Komplett med en klype salt; du må jo være eller bli Canal Digital-kunde. Og den førprisen blir direkte villedende når det er en haug av andre butikker som selger den med fastpris på rundt 13000. På Elkjøp inkluderer det tilogmed to 3D-briller, verdien på det er vel rundt 2000,-. Edit når det gjelder Elkjøp: det skal såpass til for at jeg skulle velge å handle der. En av de kjedene jeg har verst erfaringer med, flere ganger. Endret 6. desember 2010 av Onkel Lenke til kommentar
Riona Skrevet 7. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2010 Jeg bestemte meg for samsungen så nå er den bestillt. Enig med deg når deg gjelder elkjøp. Mange dårlige erfaringer med de her også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå