Gjest boytoy Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Halloiz. Er en gutt på 18 som fremdeles er jomfru, og har egentlig gitt opp å prøve å få jenter.. Skal være russ til neste år, hvor vanskelig er det å få seg noe i russetiden? Tenker da både på lokalfester og russetreff (tryvann/lillehammer etc) Hørt at jentene er ganske villige ja. Takk. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Slapp av og heller finn noen som er verdige. Å ta drita løsmus på en russefest er ikke akkurat førsteprioritet her. 4 Lenke til kommentar
Fillipo Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Slapp av og heller finn noen som er verdige. Å ta drita løsmus på en russefest er ikke akkurat førsteprioritet her. Helt enig! Men det er ikke veldig vanskelig i russetiden nei Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Gjør hva du vil. Du er bare russ én gang i livet og da kan man i alle fall ha det litt gøy i russetiden. Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Å få seg noe er lett. Bare standarden din som setter grenser på hvor lett/vanskelig det er. Bare drikk deg i form, vær utadvendt, ha det fett og ta det som det kommer. Endret 5. desember 2010 av Vitamin C Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Haha, er russ til neste år jeg også. Gleder meg Lenke til kommentar
Kvikksølv Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 For noen blir det sikkert lettere, andre ikke. Perosnlig syns jeg det var lettere, men takket nei faktisk. Ville ikke at den første gangen skulle være driting i en mørk skog, i minusgrader. Men hver sin lyst. Lenke til kommentar
paolo il capitano Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Hehe, det er ikke mange jenter som har lyst å bli en russeknute. I alle fall ikke av de ordentlige jentene. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Du finner mange løse jenter i russetiden, akkurat som du finner mange løse jenter til enhver tid. Kanskje de er litt lettere å få øye på i russetiden. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg går inn i russetiden for å ha det fett, som alle andre. Man kan ikke garrantere at man får seg noe i russetida, men sjansen er vel større enn ellers vil jeg tro ettersom promillen igjennom Mai er nokså høy enn ellers i livet ditt. Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Det er lett, til og med de mer "anstendige" jentene slipper seg løs og føler de kan gjøre hva de vil. Er ikke verre enn å spørre en random på tryvann om de er med på en tur i skogen og plukke kongler. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg